
ЗАРЕЖДАНЕ...
Според анализ: Липсва достатъчно реклама на Пловдив | ||||||
| ||||||
Наред с това в анализа се споменава, че Пловдив като дестинация има позитивен имидж и сред българските, и сред чуждестранните туристи. Поддържа се убеждението, че сме град на изкуствата и културен център на България. Целите, които си поставя Общината в годишната програма за развитието на туризма през 2013 г., са повишаване на конкурентоспособността и ефективността на туристическия продукт на дестинация Пловдив. Това трябва да се постигне чрез пълноценно използване на наличните културно-исторически и природни ресурси, подобряване на информационната и рекламна среда, диверсификация на туристическия продукт и повишаване качеството на предлаганите услуги, пише още в документа. Ще се търси привличане на по-платежоспособни туристи, увеличаване заетостта на легловата база, повишаване броя на посещенията в музеите и културно-историческите забележителности, предлагане на комбиниран туризъм, популяризиране на слабо познати обекти и маршрути в региона и увеличаване възможностите за практикуване на уикенд туризъм, повишаване степента на информираност за Пловдив като град с най-древна история и култура и разнообразяване брандовата идентичност на града като основна дестинация за културен туризъм в България и естествен логистичен център на Тракийски туристически район. Промотирането на Пловдив като стратегически център на Тракийски туристически район ще става чрез участия на международни туристически и специализирани изложения, организиране на журналистически турове на представители на авторитетни медии, осъществяване на рекламна кампания в печатни, специализирани телевизионни и електронни медии на основни регионални и международни пазари и разработване на Стратегията за развитие на туризма в община Пловдив 2014 - 2018 г. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg