ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Сигнал: Пловдивчани са опитните зайчета в сфера "Градски транспорт"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:25 / 08.01.2021Коментари (12)9254
©
Читател на Plovdiv24.bg засегна темата с градския транспорт в Пловдив. Даваме му думата сега: "Здравейте, скъпа медия! Пиша Ви, защото вече ми омръзна от глупостите на Общината и всичко, свързано с градския ни транспорт! След въвеждането на новите мерки срещу борбата с коронавируса от 27.11.2020 г. Общината "въведе" нови разписания в транспортната схема на града!

Обаче явно за пореден път пловдивчани се оказаха опитните зайчета на община Пловдив, защото чакането по спирките за всички линии от градския транспорт си е на чисто лотариен принцип! Таблата по спирките вече наистина не дават вярна информация, а ако ти се налага да свършиш някоя работа, е невъзможно! Преди въвеждането на "новите временни" разписания автобусите по линия 93 бяха само 1, а по линия 10 – едва 3!

Искам да попитам Общината, която се заяждаше със собственика на фирма "Хеброс Бус", който си изпълняваше всички курсове по всички линии, макар и с автобуси извън изискуемия клас по договор, то фирмата "Автотранс Чолаков" не си изпълняват задълженията по линиите 10 и 93? Защо за едни може да има заплахи и санкции, а за други не може? Вторият ми въпрос към Общината е защо въпросните "временни разписания" не бяха качени поне на страницата на община Пловдив, а пловдивчани висят отчаяно по спирките и чакат да се "появи" отнякъде автобусната линия, която им е необходима!

Това не са начин и мерки, които ще помогнат за повишаване на качеството на услугата "Градски транспорт Пловдив"! Не зная кой трябва да излезе и да им го каже на управниците в Общината, че имат успех с отрицателни стойности! Вместо да се удължават маршрути, вместо да се добавят коли в разписанията по не чак толкова натоварени линии, да се помисли за промяна в цялата структура на градския транспорт – съкращаване на линии, промяна на маршрути, обхващане на повече квартали, създаване или възстановяване на спрени линии, промяна изцяло в маршрутните разписания!

Ако са малко по-умни нашите управници, решенията трябва да се в полза на гражданите, а не в полза на превозвачите! Добрият вариант е да се измислят летни и зимни разписания, като лятото се съобразят с пътникопотока от всички квартали примерно в посока центъра и обратно, а през зимата да се съобразят интервалите с броя на пътниците поради лошите метеорологични условия!

За всичко, което Ви пиша по-горе, има различни методи за тяхното установяване! Но изключително важно е и разписанията да се спазват, да престане пропускането на спирките и да не се държи сметка на пътниците дали ще се качат на автобус за 1, 2 или 10 спирки. За да се стимулират и хората да пътуват, трябва да има редовен, качествен и удобен транспорт!

Не е нормално във втория по големина град в България да има автобуси от 7 до 20 часа, да има 29 автобусни линии, като 30% от тях се дублират, а други се изпълняват с по 1-3 коли при реални разписания от 8-10 коли. Както и вместимостта на автобусите да не е 50 места и тип "щъркел", а да е над 100, подобно на големите автобуси с марка "Темса", които се движат по някои линии. Моите лични наблюдения са, че преди години, преди да се въведат тези малки автобуси, старите автобуси бяха с по-нисък клас, но за сметка на това се пътуваше по-спокойно!

В пиковите часове сутрин, обед и вечер е някакъв кошмар пътуването! Вместо община Пловдив да спи, можеше да направи всичко възможно да възстанови тролейбусния транспорт, защото говорим постоянно за мръсен въздух и замърсяване, но Евро 5 и 6, няма да ни помогнат! А и относно фактите, че тролейбусния транспорт е бавен и неефективен – това е жестока грешка, защото при една добре поддържана система и мрежа, и нови превозни средства, тролейбусите могат да бъдат по-бързи дори от някои автобуси!

И като за финал ще кажа - не може подаването на сигнали относно градския транспорт да бъде от понеделник до петък от 8:30 до 17 часа, както и трябва да се създаде сайт към Центъра за градска мобилност, който да дава точна, ясна и актуална информация за всичко свързано с градския транспорт!"


Още по темата: общо новини по темата: 835
02.02.2023 »
02.02.2023 »
01.02.2023 »
01.02.2023 »
30.01.2023 »
29.01.2023 »
предишна страница [ 1/140 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Maina123
премахни филтъра

+2
 
 
Добре написано ,ноооо като ми пееш Пенке кой ли те слуша има една приказка,никой няма да обърне внимание на тези писания, те в общината имат по големи проекти и задачи за решаване кой го е....е за градския транспорт, още по малко че редовните пътници дремят по спирките.....
+4
 
 
И да се оплаквате и да пишете по медийното пространство нищо няма да се случи. Градският транспорт е в тотален крах от време о. Причините за това много като почнем от лични интереси и стигнем до политика. 1. Ръководството на ОП Организация и контрол на транспорта - е бом бок /директор електро инженер, началник транспор набор на баща ми 73 г., негов заместник счетоводител, ръководител табла по спирки студент 1 курс, ръководител автобуси- шивачка, системен администратор - продавачка, ръководител центъра за управление на трафика- сервитьор и т.н/. 2. Липса на прозрачност при провеждане на конкурс за работа там ако има въобще. 3. Кадри който са доста над пенсионната възраст, нищо против тях ама има и млади които разбират нещата. 3. Ниските заплати водят до корупция. 4. Незаинтересованост от страна на управляващите да се въведе в ред в този сектор. 5. Прекалено близките отношения с пловдивският елит води до нарушаване на договорите по изпълнение и липсата на адекватни мерки и глоби. 6. Градският транспорт не е приоритет тъй като всеки си получава субсидиите, комисионните тихо и кротко и ще се развали "рахътлъка" на много хора. Затова търсете си алтернатива за предвижване не купувайте карти, подавайте те сигнали нон стоп /ако въобще им обърнат внимание/ да видим какво ще правят тогава превозвачите и управниците в частност ръководството на ОП Организация и контрол на транспорта !!!!!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Февруари 2023 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2022/2023 г.
България в еврозоната
Парламентарни избори 2023 г.
ВиК-Пловдив пред фалит
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Какво трябва да се направи с парите за пробива до Водната палата?
Пробива в крайна сметка трябва да се реализира
Да бъдат пренасочени към продължението на бул. Северен
Да бъдат пренасочени към реализирането на проекта за кино "Космос"
Да бъдат пренасочени към проекта "Форум юг"
Нямам идея къде да бъдат пренасочени, но да не се довършва пробива
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: