ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Ще ни возят ли чужденци в градския транспорт на Пловдив и проблемни ли са кондукторите?
Автор: Мариана Панчева 08:35 / 03.02.2018Коментари (14)14785
© Plovdiv24.bg
Plovdiv24.bg продължава темата за градския транспорт, добрите новини и проблемите, свързани с него. За кадровия проблем в бранша наш репортер разговаря с един от водещите превозвачи в града под тепетата.

Проблемът е с хората и най-вече с липсата на водачи с нужната категория, коментира ситуацията управителят на "Хеброс бус" Веселин Дошков. Заради това, че младите хора се насочват главно към международните превози пък, от фирмата са принудени да залагат дори на пенсионери. 

"На ниво бранш ние, превозвачите, поставяме изключително остро въпроса за отваряне пазара на труда - т.е. граждани от други държави да могат да работят при нас", сподели Дошков. По думите му реакция от отговорните институции към момента няма, но превозвачите са оптимисти. "Убеден съм, че още през пролетта ще предприемем решителни дейности", заяви той. 

Що се отнася до множеството оплаквания от кондукторите, то Дошков увери, че всеки един случай се проверява, търсят се обяснения, но.... понякога истината излиза много по-различна от тази, която сигналите се опитват да внушат. 

"Понякога всячески се опитват да изкарат кондуктора крив", коментира управителят на "Хеброс бус" и подчерта, че реално не кондукторът е длъжен да отиде до пътника, а пътникът е този, който е длъжен да се снабди с билет. 

"Най-честите трудови злополуки, които се получават при нас, са точно с кондуктори", разкри Дошков. Това са все ситуации, свързани с падания и натъртвания при резки спирания, докато кондукторът върви из автобуса и не се държи, обслужвайки пътниците. 

Често скандали започват и при ситуации, когато кондукторите нямат достатъчно налични пари да развалят, особено сутрин. "Тези хора все пак не са банка", защити служителите си Дошков. 




Още по темата: общо новини по темата: 993
21.03.2024 »
20.03.2024 »
16.03.2024 »
13.03.2024 »
13.03.2024 »
12.03.2024 »
предишна страница [ 1/166 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Смяна на всички шофьори и кондуктори с любезни и вежливи хора а не като сегашните говеда ... камери във всички автобуси и сериозен контрол
+1
 
 
Как ли пък не аз ще отида до кондуктора да си взема билет а той да си седи и лаф мохабет да прави ... чакай. Като не дойде да ме таксува ще се возя гратис. А тоя говорител на Хеброс бус да вземе да вдигне заплатите. Много ясно че за 500лв ще ревът и ще подминават спирки и прочие пък и времето за курса им е като на пилот от Формула 1
+2
 
 
Проблема е много по-голям и с много аспекти от автобусите до контрольорите и неработещия транспортен проект за градския транспорт...
+2
 
 
"реално не кондукторът е длъжен да отиде до пътника, а пътникът е този, който е длъжен да се снабди с билет" - г-н Дошков, на мен ли плащате заплата, за да се таксувам???
на 03.02.2018 г.
0
 
 
Преди 40-50 години имаше кондуктори в рейсовете и тролеите които имаха място пред задната врата. Всички си подаваха парите до кондуктора да си вземат билетче. Наскоро ми се случи да съм си забравил портфейла а в чантичката си имах цяло 50 лв които бях заделил за друго нещо. Кондукторката с разбиране ми развали парите като и обрах всичките дребни без да мрънка и да се цупи. Имаше вариант да ги разваля на следващата спирка на Лафката но кондукторката ми влезе в положение и на пътниците да не се задържа рейса. Просто винаги има ситуации. Не ми се мисли ако на следващата спирка се беше качил някой с 10 лв в ръка.
+6
 
 
Първо, проблемът с градския транспорт на Пловдив е много голям, второ всичко е адски навързано, какво имам предвид:1. Не може, абсурдно е да се иска от хората да не ползват колите се, а да ползват градски транспорт, а в същото време в час пик да се движат малките турски кутийки; Друго по тази точка- точно в час пик автобусите /по всички линии, а не точно определени/ трябва да бъдат на интервал от 5 минути, а не на 10-15 минути.2. В събота и неделя всеки би си ползвал колата или такси, за да отиде до някоя си точка на града, поради простата причина, че точно тогава повечето автобуси са на 30-40 минути. На мен ми се е случвало да чакам по 40 минути рейс в събота и неделя.Друго- повечето линии са до 20:30 часа и тук-там някой рейс с последна кола в 22 часа... е, как хората да не ползват колите си?? Като се има предвид, че вече не вички хора са от 8 до 17 часа, както едно време.3. Друго- първа кола на повечето автобуси тръгва в 5.30-6 ч, ами ако сме от 6ч на работа...? Пак трябва личен транспорт или такси...4. В един пълен рейс в час пик през седмицата, само един кондуктор липсва, който да казва може ли тук да се преместите, елате тук-там... е, върху главите на хората ли трябва да се качим??5. Човек ако е поне малко запознат, трябва да знае, че в градски рейс се влиза с точни пари /така поне е в чужбина/, но много пъти се случва в този момент човек да няма точно 1 лев и да иска да му се развалят. Така че човек сам трябва да бъде подготвен, когато пътува да има поне малко дребни в себе си.6. За да бъде вкарана системата за таксуване в автобусите, българинът трябва да има акъла сам да отиде и да си вземе билетче, а не да разчита да мине ей така. За тази цел трябва да има ефикасен контрол, т.е контролните органи да си свършат работата както трябва. Тогава, като му се наложи на човека без билет да плати една солена сумичка, да видим дали следващият път няма да даде 1 лев. Един пример- в Англия съм, купувам си билет, точно на следващата спирка минава контрола с полиция, слизат всички без билет /половината рейс/, на които хора им се съставиха актове. Точно след 5 минутки рейса си продължи пътя.Та, какъв е изводът, българинът да не мрънка много-много, а да вземе да се погледне в огледалото, да разбере, че халът, на който се намираме , е такъв точно заради нас самите. Много е лесно да се обвиняват другите хора, ама я да се погледнем себе си- мрънкала наляво и надясно. В такива случаи свалям шапка на гърците как си защитават интересите и не им дреме.Айде, със здраве!
+8
 
 
"....подчерта, че реално не кондукторът е длъжен да отиде до пътника, а пътникът е този, който е длъжен да се снабди с билет....". В такоъв случай възниква въпроса какъв е смисъла въобще от кондукторите в автобусите? Да ги махнат до един и да спестят разходите, които се заделят за заплатите им. Вместо тях да сложат по едно автоматче, което да принтира билети и това е. Защо да превръщаме градски транспорт в една социална служба, която да осигурява доходи на нискоквалифицирани нетрудоспособни хора? Апелирам г-н Златин Велев ако чете това, да се "самосезира" и този въпрос да бъде уреден в новите договори, които ще сключват.
+11
 
 
Ще чакаме да дойде шофьор от Молдова да кара 12-ката за 150 евро на месец, че българските шофьори искали малко повече. А кондукторите ако ги махнат вече няма да могат да лъжат колко билета е продала фирмата. Печелят по един милион от линия годишно, а купуват щъркели по 20 000 долара. Толкова струва един боклук директно от завода. Освен това са и нередовни, повечето пъти се чака по половин час. В момента градския транспорт е излишен на пътя, освен за учениците и пенсионерите, които се возят с намаления.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Парламентарни избори 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Стрелба в Москва
Бомби в училищата
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян (887) 16%
Спас Гърневски (797) 14%
Д-р Иван Чомаков (546) 10%
Славчо Атанасов (1461) 26%
Иван Тотев (1497) 26%
Здравко Димитров (488) 9%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: