ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Променят Генералния план за организация на движението в Пловдив
Автор: Екип Plovdiv24.bg 07:55 / 14.04.2018Коментари (8)13327
©
Местната администрация е обявила обществена поръчка за избор на експерти, които да изгтвят нов Генерален план за организация на движението, научи Plovdiv24.bg. Търси се по-бързо и екологично движение, а стойността на обществената поръчка е 60 хил. лева без ДДС, до 72 хил. лева с включен ДДС.

Ще се търсят промени за транзитния трафик, масовия градски транспорт, посочност и предимство на движението, забрана за движение на определени превозни средства, ограничаване на паркирането в центъра, насърчаване използването на алтернативен транспорт - велосипедно движение.

По отношение на градския транспорт ще се търси маршрутната система да осигурява пътувания с възможно най - малко прекачвания; крайните пунктове на маршрутите да бъдат разположени извън централната градска част; разстоянията между спирките да бъдат от 300 до 600 м и при тяхното определяне да се изхожда от: постигане оптимални размери на пешеходния подход до и от спирките и съобщителни скорости на движение.

При обособяването на пешеходни пътеки ще се следи за спазване на няколко изисквания:

•Да се устроят пешеходни пътеки в кръстовищата на местата, където се пресичат посоките на пешеходните и транспортни потоци. Когато разстоянията между кръстовищата са по-големи или когато интересите на пешеходците го налагат (интензивни насочени пешеходни потоци между обекти, разположени от двете страни на улицата), пешеходните пътеки може да се разположат и в участъци от уличната мрежа между съседни кръстовища;

•При избора на местата за пешеходните пътеки да се съблюдава изискването за осъществяване на къси и удобни връзки между спирките на МОПТ при смяна на маршрутите;

•Препоръчва се пешеходните пътеки по главната улична мрежа да се устройват на разстояние не по-малко от 200 м и не по-големи ог 400 м.;

•В зависимост от интензивността на пресичащите се пешеходни и транспортни потоци, пешеходните преминавания да се устройват на едно ниво, заедно с останалото движение, или на различни нива с транспортното движение.

•Пешеходните пътеки, които са устроени на едно ниво, от своя страна, да се предвидят със или без предимство пред транспортните потоци.

•Пешеходните преминавания на различно ниво (подлези и надлези) да се предвидят в места с много интензивни пешеходни пресичания, особено при наличието на силно изявени, завиващи транспортни потоци. Тяхното изграждане да се мотивира като целесъобразно само в случаите, когато приложените обикновени организационни мероприятия и технически средства за регулиране са изчерпали своите възможности и вече не са във състояние да осъществяват ефективно разделяне на пешеходните от транспортните потоци.

Ще се търси и поощрение на велотранспорта.


Още по темата: общо новини по темата: 105
13.04.2024 »
04.04.2024 »
23.03.2024 »
09.03.2024 »
04.03.2024 »
24.02.2024 »
предишна страница [ 1/18 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Защо нямате тема за избора на генерален секретар на ООН?
на 14.04.2018 г.
0
 
 
какво поръчвате бе? очевидни неща не правите, сега някой акъл трябва да ви дава, а? или просто трябва да се приберат едни сто хилки...щото за Каменица трябват още пари за строежа.
+3
 
 
На трафика не му пречат пешеходните пътеки, защото и без това джигитите не спират на пешеходните. Този град иска още няколко направления на градския транспорт, за някои от сегашните линии по още един автобус в циркулация, повечко велоалеи, вдигане на данъка за моргите, забрана на морги над 15 години поетапно до над 10, конфискация и скрап за рецидивистите нарушители на пътя и паркирането. Трябва да се действа във всички насоки.
-1
 
 
И нито дума за пешеходни подлези. Но ще се търси екология на решението. Дерзайте! Да си завреш главата в пясъка, но задникът да стърчи отгоре. И още. Приказките за второ платно на бул. Васил Априлов нещо замряха. За сведение, не е извършена нито една оценка на имотите, които да бъдат отчуждени заради второто платно. Май точно такова е и положението с второто платно за Коматевското шосе. Ала бала приказки за селската кръчма. Пак харчене на грешни пари с тази нова поръчка.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Януари 2019 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Държавата прехвърли 4 имота и Небет тепе за стопанисване на общината
Детско-юношески футбол
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
49-ото Народно събрание
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: