Професионално развитие в ЕОС Матрикс

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
13:21 / 10.07.2018
2794
ЕОС Матрикс е най-голямата компания за управление на дългове в България. Присъства на пазара в страната вече 15 години и е част от EOS Group - водещ доставчик на финансови услуги в Европа с основен фокус – управлението на вземания.

Към днешна дата EOS Group има над 55 дъщерни компании в Европа и Северна Америка, а екипът от над 7000 висококвалифицирани служители се грижи за професионалното обслужване на над 20 000 клиента чрез индивидуализирани услуги по управление на вземания.

Като член на Американската асоциация за събиране на вземания (ACA International), ЕОС прилага в България най-добрите практики и технологии за управлениe на вземания. Подтикнати от желанието си да създадат етичен стандарт в сферата на събирането на вземания в България, през 2011г. ЕОС Матрикс инициира създаването на Асоциацията на колекторските агенции (АКАБГ). В работата си компанията се ръководи от вътрешен Етичен кодекс, прилагайки добрите международни практики в областта.

За да разшири екипа си от професионалисти, компанията  наскоро назначи нови служители по събиране и управление на вземания в кол център. Във връзка с разширяването на кол центъра си компанията регулярно търси кадри за тази позиция, която  изисква кандидатите да притежават много добри  комуникативни умения и умения за работа в екип. Детайлите да са нещо, на което обръщат особено внимание, а добрата организираност и стремежът към постигане на високи резултати да са в основата на изпълнението на техните задължения.

Работата в международна фирма като ЕОС Матрикс предлага на служителите много  възможности за развитие и усъвършенстване на специфични умения и компетенции, което компанията предлага под формата на периодични специализирани обучения.

В задълженията на служителите по събиране и управление на вземания влизат дейности по осъществяване на преговори с клиенти по телефон или в лична среща в офиса на компанията. Умението да се прилага индивидуален подход към различните клиенти, съобразен с причините за забавяне на плащането, е от особена важност за компанията. Това се дължи на факта, че за ЕОС Матрикс e важно не само постигането на високи резултати, но и запазването на коректното и уважително отношение към клиентите на компаниите, които ЕОС представлява.

Служителите на ЕОС Матрикс прилагат гъвкави погасителни планове, в зависимост от конкретния случай, а качественото и своевременно обслужване на клиентите е приоритет. Компютърната грамотност също е едно от изискванията, тъй като служителите администрират  процеса по събиране в специализирана за целта програма.

Компанията осигурява работа на над 350 служители на пълен и непълен работен ден, както и множество допълнителни социални придобивки, включване в различни забавни и спортни инициативи, и приятна работна атмосфера.

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
"Бий чорбата по главата" ехтя по Главната на Пловдив
Почерня от полиция край булевард "Източен" в Пловдив
Дама: Тези двамата май си мериха инструментите - на кого е по-мал...
Последна информация за разпространението на коклюш в Пловдив и ре...
БСП Пловдив: Социализмът означава безплатно образование и здравео...
Шофьор: Отнемане на книжките на всички, които смятат, че синият е...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).