ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пример за подражание в градския транспорт на Пловдив | ||||||
| ||||||
При всяко показване на картата за пътуване, кондукторът казваше "Благодаря". Шофьорът любезно спря автобуса, за да слезе пътничка, която беше сгрешила автобуса и й беше обяснено много любезно къде трябва да отиде. На коментари относно подобна любезна постъпка на шофьора спрямо пътник в инвалидна количка, имаше коментар, че това е тяхно задължение. Така е, но любезното отношение е признак на култура и възпитание, а не само задължение. Противното е признак за липса на първите 7 години..." |
Още по темата: | общо новини по темата: 1000 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/167 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Моите | На приятели
Показва коментари на asaf
на 11.11.2019 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Анкета