
ЗАРЕЖДАНЕ...
Помните ли автобус 30? Пловдивчанин с доста интересно предложение | ||||||
| ||||||
Пиша Ви, защото напоследък освен прехвърляне на линии между превозвачи и хиляди сигнали за нередовен градски транспорт – новата местна власт не ни уведомява какво се случва с новата електронна системата в градския транспорт, какви са бъдещите планове на Общината за Общинското предприятие "Екобус" и т.н. В този ред на мисли Ви пиша с предложение към Община Пловдив. За да не се чуди Общината, какви автобусни линии да гласува в Общински съвет, как да им завърта маршрута и т.н. им предлагам да се възстанови някогашната автобусна линия №30. Ще Ви припомня, че маршрутът и започваше от жк Тракия А13 – по целия бул. "Съединение" – ул. "Проф. Цветан Лазаров" – бул. "Цар Симеон" – бул. "Асеновградско шосе" – Военна Болница – Сточна гара – Бетонния мост – ул. "Даме Груев" – ул. "Братя Бъкстон" – ЕАЗ. Моето предложение е целият маршрут на автобусната линия да се запази до Бетонния мост, след това да продължава по бул. "Македония" – бул. "Никола Вапцаров" – ул. "Димитър Талев" – бул. "Александър Стамболийски "– кв. Коматево. Ето и причините: 1) Осъществява бърза връзка кв. "Тракия" – Военна болница – Сточна гара (особено западната и централна част на Тракия) 2) Осъществява директна връзка на кв. "Тракия" с кв. "Кючук Париж" и по конкретно по цялото протежение на бул. "Македония" (предвид факта, че по бул. "Македония" се движи в едната посока линия 27 и 36 (в частност до ул. Скопие). 3) Осъществява директна връзка на кв. "Тракия" с Южната част на кв. "Кючук Париж" (бул. "Александър Стамболийски") 4) Осъществява директна връзка на кв. "Тракия" с кв. "Коматево", каквото не е имало никога до сега! По този начин кв. Коматево ще получи директна връзка и с Военна болница! Освен предложението ми за създаване на новата автобусна линия, предлагам маршрута на 17 и 24 да се редуцира и да не се дублира (абсурд е пътуването от 70 до 85 мин.), както и маршрута на линии 21 и 66 също да се коригира поради факта, че от Централни гробища до жк "Тракия" А12 изпълняват един и същ маршрут (т.е. половината си маршрут)! Както и да се помисли за промяна в маршрутите на линии 1, 7, 20, 27 и 36, в Южната част на града, където прекалено много се припокриват, а има места в кв. "Кючук Париж", където нямат връзки. Конкретен пример е сега при ремонта на бул. "Александър Стамболийски", автобусна линия 1 и 27 се движат заедно от кв. Коматево чак до Панаира, което обезмисля функциията на една от линиите в момента! Нека автобусна линия 11 запази последната си спирка на КАТ Пловдив – така централната градска част също има достъп до КАТ и Руския пазар! И да се помисли за спасяване на "линия 93" – да се използва рационално в градската част – ако е необходимо да се направи като автобусна линия 15 през курс до Войводиново (при линия 93 – Радиново). Надявам се предложението ми да има отзвук и от страна на Общината! |
Още по темата: | общо новини по темата: 1148 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/192 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg