
ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчанка огорчена след посещение в аптека, поиска записи от камерите | ||||||
| ||||||
"Здравейте! Обръщам се към вас, за да изкажа възмущението си от обслужването в аптека "Тримона" и неприятното чувство, с което си тръгнах от там. В сряда имах час за лекар, който ми беше заръчал да си закупя ампула от лекарството "Солкожин". Ампулата струва 21 лева. Отидох в "Тримона", тъй като е близо до кабинета, в който ми предстоеше преглед. Аптекарката заяви, че иска да й дам стотинки, защото нямала да ми върне. После, докато ровя за дребни, ми даде кутията с лекарството, но дори не ми издаде касова бележка. На доверие не изисках да ми се издаде такава. Когато лекарят ми поиска лекарството и му го дадох, той отвори кутията, а в нея ампула нямаше, само листовка. Веднага се върнах в аптеката, аптекарката си беше тръгнала. Човешки обясних на нейна колежка, която преди това ме видя, какво се е случило и казах, ако желаят да разговарят с лекаря ми, който те познават. Момичето се обади на колежката си и я попита дали ми е сложила ампулата в кутията. Тя й отвърна, че я е сложила и да не ми дава нова ампула. Парите не ми се върнаха, не ми се даде и нов "Солкожин". Дори се опитаха да ме изкарат лъжкиня. Казах им да си проверят камерите и да видят кой лъже и, че е хубаво най-малко да издават касови бележки. Върнах се в кабинета и закупих от лекаря ми нова ампула. Проблемът не е в това, че съм платила 40 лева за лекарство, което струва 20. Проблемът е, че засягат достойнството ми с подобни дребни и долни схеми. Може пък на аптекарките да не им стигат заплатите, знае ли човек." |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg