ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка: Купуваш телефон за над 2 бона и оставаш разочарован | ||||||
| ||||||
Ето разказа й без редакторска намеса: Здравейте! С огорчение ще Ви разкажа историята за една скъпа покупка, от която останах разочарована. Днес получих телефона си марка Apple, след като го поръчах онлайн от официалната им търговска верига магазини за България. Отваряйки го, видях, че въпросното устройство от едната страна на корпуса е като зажулено, което най-вероятно е фабричен дефект или просто е изпратена мостра, която е стояла в магазина им. Веднага отидох в магазин от тяхната търговска верига, където ми обясниха, че там на място не могат да преценят какво точно е станало и какъв е проблемът. Трябва да го изпратят в техен сервиз, където да го разгледат обстойно, за да установат проблема, което може да отнеме 30 дни. При което те не ми дават гаранция, че ще го заменят за нов, а купувайки си такъв скъп телефон, очакваш, че търговецът ще може да съдейства на момента. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Показва коментари на Rmrmrm
на 27.03.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Тази вечер е регистрирано поредното силно земетресение
23:10 / 26.04.2024
Лепят ни нов стикер на колата за ГТП, плащаме повече!
08:39 / 26.04.2024
Mокрите кърпички отиват в историята?
09:57 / 27.04.2024
Наш актьор е спечелил 3 млн. долара от появата си в холивудски продукции
08:26 / 26.04.2024
Защо се стигна до бой за олио по магазините
09:09 / 27.04.2024
Христо Стоичков показа семейството и бременната си дъщеря
17:47 / 26.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета