ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанин зададе неудобните въпроси, свързани с градския транспорт | ||||||
| ||||||
Скъпа медия, пиша Ви относно градския ни транспорт, който, ако продължи да съществува в този му вид, върви към гибел! Вие сте единствената медия, единствената връзка с общината и ОП "Организация и контрол на транспорта", където можем да изкажем мнение и да зададем заедно неудобните въпроси, които са в следствие на бездействие и неинформираност от страна на тези две инстутиции, а ние гражданите – ощетени в това отношение. Искам да засегна няколко теми и искрено се надявам, че чрез Вашата медия ще получа ясни и прозрачни отговори. 1. Ще започна с една Ваша статия, в която ни уведомявате, че "щъркелите" ще ни возят до 2028 г.! Искам да попитам нима е толкова трудно общината да издаде анекс към превозвачите и да ги задължи да пуснат автобуси било то с по-малка вместимост, но не тези "подобни съоръжения", които ни возят ежедневно и ни причиняват морска болест? И дали е възможно самите превозвачи да не ги пускат в пиковите часове, защото за пример в автобусни линии 9, 11, 26 и други е някакъв страшен кошмар пътуването. Искам да отбележа, че има 1 превозвач – "Хеброс бус", който досега никога не е пускал подобен тип автобуси в градския транспорт! 2. Искам да попитам сегашните ни управляващи, постоянно се говори за внедряване на нова система за таксуване, надграждане и тем подобни. Уж срокът на годност беше до декември, сега изведнъж се промени на март 2021 г.? Нека ни обяснят какво точно се случва с нея и кога евентуално тя би могла да заработи!? Искам само да доуточня и неведнъж съм писал, че има абсурдни ситуации, в които на една спирка има 1 или 2 автобуса, а секциите на таблата са 3 (пример подлеза на ул. "Гладстон") и спирки през които преминават 5 автобуса, а там има табло с 1 секция (пример №352 – ЖК Тракия блок 204). 3. Третата тема, която искам да засегна, но не по маловажност, е дълго обясняваното създаване на Общинско предприятие за градски транспорт с 2 или 4 линии, както обясняваше г-н Димитров още през изминалата година, когато беше пуснат за разглеждане проектът, но от тогава ни кост, ни вест! Ще го бъде ли, или не и колко време ще отнеме, как ще се осъществи? 4. Промяната на маршрутите е друга важна за града ни тема! Градът ни се разраства, а линиите си остават същия брой, линиите се дублират и гонят, за пример ще дам 4 и 99, 11 и 37, 7 и 20, 17 и 24 и т.н. Кога ще се разделят всички тези линии или ще се направят разписанията и маршрутите, така че те да не се дублират! Защо е необходимо да бъдат удължавани линиите до безкрайност – 70 минути пътуване в едната посока не е бърз и модерен градски транспорт! Според мен трябва да се седне и да се преосмислят тези неща, защо на пример линия 24 не бъде върната по стария маршрут и така западната част на "Тракия" да се сдобие с бърза връзка до гарата? Или автобусна линия 20 да преминава през бул. "Руски", за да не се гонят с автобусна линия 7 от бул. "Коматевско шосе", та чак до Тунела, така няма да има дублиране на маршрути и ще се увеличи пътникопотокът по линия 7! Това са само малка част от предложенията за градския транспорт! Защо не се възстанови автобусна линия 30 с бърза връзка между Тракия, Сточна гара и Кючука! Да се помисли за райони, които имат необходимост от градски транспорт! 5. От Община Пловдив преди години обещаха, че проучат и ще направят в новия градоустройствен план бус ленти! Но до ден-днешен никой вече не говори и не споменава за тях! В цяла Европа ги има, в София дори ще ги увеличават, за да осигурят бърз транспорт, а ние, където можем, нищо не правим! Бус ленти може да има на булеварди като "Санкт Петербург", бул. "Източен", бул. "Освобождение", бул. "Христо Ботев", бул. "Цар Борис III Обединител" (в участъци с 3 платна). 6. И последна тема, но за мен на първо място е възстановяване на тролейбусният транспорт! Защо Община Пловдив не търси възможност за възстановяването на тролейбусния транспорт! Според мен не е толкова сложно Община Пловдив, ако има желание, разбира се, да спомогне възстановяването на този вид транспорт, за да може да дишаме по-чист въздух! Сигурен съм и вярвам, че има много пловдивчани, които милеят да се возят и да видят тролейбуси по нашите улиците! Тролейбусният транспорт е също толкова добър начин Общината да започне да "възвръща" транспорта и наистина да го направи общински, а не частен! Надявам се, някой от Община Пловдив или ОП "Организация и контрол на транспорта" да прочете тази статия и да даде ясни точни отговори! Защото ако ние ни ги зададем и не потърсим отговорите, те никога няма да ни бъдат дадени! |
Още по темата: | общо новини по темата: 1098 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/183 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 02.02.2021 г.
+1
на 01.02.2021 г.
+5
на 01.02.2021 г.
+2
на 01.02.2021 г.
+2
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Родена е на днешния ден през 1980 година в Смолян
08:51 / 30.10.2024
Арестуваха един от най-големите овцевъди
11:15 / 31.10.2024
Ето я годеницата на Виктор от "Биг брадър"
16:47 / 30.10.2024
Кралев от "Игри на волята" най-после си призна
13:12 / 30.10.2024
Забраниха стотици козметични продукти, откриха опасни вещества
19:54 / 30.10.2024
Само на 56 години почина Илхан Андай
17:19 / 30.10.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета