ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанин остана недоволен от обслужването на А1 | ||||||
| ||||||
"Здравейте, искам да сигнализирам за недопустимо "обслужване" от телефонния център на А1. Рано вчера сутринта, след като установих, че нямам кабелна телевизия и интернет, чийто доставчик са А1 направих опит да подам сигнал на *88. Както ще видите от прикачения файл, след почти 13 минути липса на отговор се отказах. През тези 13 минути чух многократно колко важен клиент съм за А1, само че чрез предоставената услуга или по-скоро липсата на такава, определено не се чувствам значим клиент за тях. В същото време сътрудниците им в офисите са крайно некомпетентни, арогантни и тяхната единствена цел е да те накарат да подпишеш документ, с който винаги си им длъжник и условията определено не са в полза на потребителя. А извиненя с лошото време са неприемливи, просто защото лошо време и тежка зимна обстановка няма, поне на територията на град Пловдив“. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Показва коментари на Андрей Слабаков
на 07.02.2020 г.
+6
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Унищожиха милиони бутилки минерална вода заради фекални бактерии
17:12 / 25.04.2024
Лепят ни нов стикер на колата за ГТП, плащаме повече!
08:39 / 26.04.2024
Какво се случва с трудовия стаж при дълъг болничен?
14:15 / 25.04.2024
НАП изпрати писма до много българи, четете внимателно
17:15 / 25.04.2024
Обилна градушка в Пловдивско
15:43 / 25.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета