ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
От 1 април градският транспорт може да остане без 16 линии
Автор: Екип Plovdiv24.bg 17:16 / 21.01.2010Коментари (24)5898
© Plovdiv24.bg
Макар че на днешната сесия общинските съветници приеха условията за обявяването на конкурс за 16 линии на масовия градски транспорт, все още не е съвсем ясно дали дотогава ще има победители, предаде репортер на Plovdiv24.bg.

43-ма гласуваха "За", а трима се противопоставиха на окончателното решение, до което се стигна след оспорвани дебати. Оказа се, че някои от присъстващите не са доволни от промените в първоначалното предложение на заместник-кмета Александър Константинов, което било иначе перфектно. Между отлагането му от декемврийската сесия досега се били развихрили лобитата на общинския съветник от БСП и собственик на "Градски транспорт" Ангел Батаклиев, което довело до занижаване на критериите за оценка на кандидатите.

В заседателната зала пък пълно негодувание сред опозицията предизвика предложението на Ангел Петров, че е допустимо до конкурс да бъдат допуснати и до 40% автобуси с двигател Евро 2, защото трябвало да бъде взет под внимание наличният автопарк. Той пледираше и за до 25% отваряемост на прозорците.

"Какво Евро 2, какви прозорци, нужни са работещи климатици", възроптаха и Даниела Желязкова, и Любозар Фратев, и редица други съветници. Според тях не трябвало да се прави конкурс за съществуващите превозвачи, а да се мисли за възможно най-качествената услуга за пловдивчани.

След дълги препирни кой за кого лобира и какви интереси защитава, решението беше прието, като преди това бяха гласувани редица поправки. Константинов така и не бе успял да разбере какво точно приеха съветниците. Утре той ще види една по една техните поправки.

"Ако се окаже, че са приели като допустимо участието на Евро 2, решението ще бъде върнато от областния управител като незаконосъобразно. Същите съветници единодушно съвсем скоро приеха наредба за чистотата на атмосферния въздух, която изключва такива автобус за бъдещия транспорт на града. Ако до края на март няма излъчени победители, градът ще остане без 16 от своите линии", коментира заместник-кметът пред журналисти след гласуването.

Самият Ангел Батаклиев също беше недоволен от условията за конкурса, като ги нарече дискриминационни спрямо неговата фирма. Само с 18 от всичките 45 автобуса Евро 2, с които разполага, щял да може да вози пътниците. Още по-дискриминационен бил оригиналът на Александър Константиновото предложение, който правел участието на "Градски транспорт" в конкурса недопустимо. Според него условията всъщност работели не за него, а за другите, които той определи като "тъй наречените превозвачи".


Още по темата: общо новини по темата: 11
12.04.2010 »
26.03.2010 »
26.03.2010 »
10.02.2010 »
04.02.2010 »
04.02.2010 »
предишна страница [ 1/2 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Да допуснат до конкурса само чужди фирми, където няма нито един българин в управата, само тогава ще се оправи градският транспорт. Да наложат на новия купувач да закупи 100 чисто нови тролейбуси, на каквито се возят пътниците от Западна Европа и развитите дъжави по света, както и да смени и модернизира контактната мрежа, тогава ще видите, как тролейбусите ще развият скорост от 120-130 км в час, ако искате, няма да намаляват скоростта, когато преминават през стрелки и пр. Аз съм пътувал много и съм се возил в Заладна Европа на такива модерни тролейбуси. Между другото там градският транспорт е основно от Тролейбуси, Трамваи, Метро, където е възможно, разбира се. Автобуси съм виждал много рядко, но там имат модерно европейско мислене, насочено към опазван на живота на планетета, а не ориенталско мислене, каквото има в България, за да ми закупуват автобуси. Постепенно трябва да бъдат ликвидирани, като транспорт. да останат само тролейбусите, да се създадат трамвайни линии и в други градове, а в Пловдив и Варна, поне две-три линни метро. :) Искам да кажа, че Батаклиев е лъжец--- закупил е Канадските тролейбуси, които са скрап за 5 000 евро!!!, А нов тролейбус струва от 300 000 до 1 000 000 евро!!!
+1
 
 
Така е щото няма един рейс дето да му се сменя катализатора,затова и тея дето пише Евро4 са си всъщност евро 0 БЕЗ катализатор.Колкото до климатиците...почти всички имат и никой не ги пуска,а сетете се защо!
0
 
 
абе това е първоаприлската лъжа на общината
0
 
 
Батаклиев да се постарае да влезе в час по новите стандарти! С какво ни замазва очите? Със старите трошки тролейбуси от Канада? Нищо против нямам тролейбусите, но да си оправи и контактната мрежа! И да възстанови движението на тролейбусните линии 8 и 28! Нека да му дадат отсрочка за 2 или 3 месеца, но дотук! За колкото линии автобусите му са горе долу нови, да му ги оставят. Ако не може, излиза от играта и друга фирма да поеме неговите линии!
на 21.01.2010 г.
0
 
 
Ейййййййй не че го защитавам тоя комунист неден ама и вие се не траете бе! Айде малко по големите да кажат,как преди 15-20 години се возихме по 100 човека в един тролей и последните само ръцете им бяха вътре хванати а пътниците стърчаха от вратите-ако лъжа заплюйте ме! Хайде сега още по-големите да кажат как преди 30-40 години за да се качим на тролей скачахме едновременно с двата крака защото ако единия беше горе а другия долу,те святкаше ток от който очите ти светваха а на някои места за да направи завой прекачване/нямаше кръстачки/ ватмана слизаше да прехвърля тирантите-ако лъжа заплюйте ме! Сега ми се е случвало да преброя по 6/шест/автобуса да се движат в колона толкова са много а преди години ми се е случвало за малко да изпусна 35-цата и да я чакам да направи пълен чарк за да я хвана защото беше единствена кола по цялата линия-заплюйте ме ако лъжа.Батаклията може да е мошенник,може да е лаладжия и да се подиграва с работниците като им плаща заплати когато се сети или е на кеф обаче градския транспорт НИКОГА не е бил по-добре отколкото е сега-заплюйте ме ако лъжа!
0
 
 
Хора, става въпрос за държавните линии, т.е за така наречения ДАП, това са линиите 5,9,11,17,27,36,26,93,21,113 (може и още да има) +тролейбусите. И дано тези линии да ги вземе ''Хеброс'', защото много добре си поддържат автобусите, а не като баба Мери с тези таралясници, пък да не говорим за Грация-та, която е минала само покрай ''Грация''.
+2
 
 
дано хеброс бус останата че само те се грижат за комфорта на пловдивчани дано и повече линии им дадат а алчния батаклия дано да остане без линии
+1
 
 
поредната гавра с нас пловдивчани..... днес се возих с автобус по линия .1. вратата беше вързана свъже можели даси преставите какви фирми има в Пловдив който ни возят. а точно сега когато трябва дасе избере нещо по добро за всички нас нашите общински саветници се чудят как да ни избазикат всички нас .
+4
 
 
Дано батаклията загуби всичките си линии.Мошенник,лъжец и т.н.
+4
 
 
А Батаклиев като вижда,че не може да се впише в условията да вземе да напртави нещо,като например да купи нови автобуси,и да се впише,не може другите да копуват,той само да си кара със старите трошки.И нали до скоро твърдеше,че имал само 6 автобуса Евро 2 всички други 60 били евро 4. Голям лъжец е тоя да земат до изритат,че напрао не мога да го гледам.Ми за разлика от него са превозвачи,и имат достатъчно коли и персонал за да вървят по разсписание и да го спазват.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Държавата прехвърли 4 имота и Небет тепе за стопанисване на общината
Детско-юношески футбол
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
49-ото Народно събрание
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян (1541) 16%
Спас Гърневски (1339) 14%
Д-р Иван Чомаков (913) 10%
Славчо Атанасов (2470) 26%
Иван Тотев (2441) 26%
Здравко Димитров (829) 9%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: