ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Остава ли Пловдив без бетонния мост? Защо кмет и министър се скриха от неудобните въпроси? | ||||||
| ||||||
Министърът се срещна с кмета на Пловдив Здравко Димитров и с Красимир Папукчийски, директор на НКЖИ. Очаква се обновяването на ЖП-възела да стартира през есента. Част от този голям проект е и т.н. пробив под Централна гара - Пловдив. С реализацията на проекта ще бъде съборен Бетонният мост в Пловдив. Средствата за модернизирането на железопътните линии Пловдив-Крумово и Пловдив-Скутаре и пробива под Централна гара са по европейски проект на НКЖИ. Припомняме, че като цяло проектът "Развитие на железопътен възел Пловдив" е на стойност 224 870 976,80 лева, изграждането му обхваща железопътния пръстен около града под тепетата. Той предвижда модернизация на железния път, контактната мрежа и системите за сигнализация и телекомуникации с осигуряване на габарит за електрифицирана ЖП-линия. Обновяване и усилване на съществуващите съоръжения, както и изграждане на нови на местата на тези, които са с изтекъл жизнен цикъл и недостатъчна носимоспособност. Планирано е изграждане на пътни надлези на местата на съществуващите автомобилни прелези, закриване на пешеходните прелези и изграждане на пасарелки или пешеходни подлези. Проектирано е и изграждане на шумозащитни съоръжения в зоната на урбанизираните територии. Предвижда се доставка и монтаж на нови маршрутно-компютърни централизации за гара Скутаре. На срещата бяха поканени само определени медии, а най-четаната в града и други, които си "позволяват" неудобни въпроси, не бяха повикани. Големият въпрос е защо? В редакцията на Plovdiv24.bg имаме теория! На практика Пловдив е на път да остане без една от най-големите си и важни транспортни връзки. Става въпрос за бетонния мост. По всичко личи, че държавата няма намерение да поеме построяването на ново съоръжение, на мястото на неотговарящия на изискванията съществуващ мост. Мостът пада, държавата не е планирала да го построи. На всички ни е ясно, че общината не може на този етап да си позволи да финансира многомилионното съоръжение и по всяка вероятност кметът Здравко Димитров, дълго време след събарянето ще ни лъже относно построяването му, докато свикнем без него, агонизирайки в трафика, в опити да излезем от най-многолюдния район на Пловдив. Всичко това е в сферата на догадките и предположенията, защото за пореден път си пролича "професионализма" на работещите множество ПР, съветници, протоколчици и прочие некадърници на общинска хранилка и умишлено или не на срещата на кмета с министъра бяха поканени само удобни медии. Така въпросите останаха незададени! |
Още по темата: | общо новини по темата: 23 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/4 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 27.07.2020 г.
0
на 24.07.2020 г.
0
на 24.07.2020 г.
0
на 24.07.2020 г.
0
на 24.07.2020 г.
0
на 24.07.2020 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Този плод предотвратява появата на рак и подобрява храносмилането
12:55 / 19.04.2024
Плодът, който прочиства кръвта от тежки метали
11:43 / 18.04.2024
Законовите права за работа и след пенсиониране
12:51 / 18.04.2024
Училище в Пловдив обяви прием в доста интересни паралелки
18:05 / 18.04.2024
Пациент изуми в Пловдив ендокринолог с нивото на кръвната си захар
15:12 / 19.04.2024
Участничка от "Фермата" се разходи из приказен Пловдив
19:41 / 18.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години? | ||
Д-р Гарабед Томасян (1558) | 16% | |
Спас Гърневски (1357) | 14% | |
Д-р Иван Чомаков (923) | 10% | |
Славчо Атанасов (2511) | 26% | |
Иван Тотев (2485) | 26% | |
Здравко Димитров (851) | 9% |