
ЗАРЕЖДАНЕ...
Община Пловдив проучва имиджа на града като туристическа дестинация | ||||||
| ||||||
Анкетите са два вида: за туристите в Пловдив - на български и английски, и за гражданите на града. Проучването се провежда с цел да се установи мнението и на двете групи и тяхното възприятие за града като туристическа дестинация. По този начин ОП "Туризъм" се стреми да определи имиджа на Пловдив и да дефинира брандовата му идентичност. Пространството пред туристическия център до Централна поща, районът около Римския стадион, музеите и галериите в Пловдив, хотелите, двата мола, Централна гара и летище "Пловдив" са базисните места за анкетните проучвания. |
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (12719) | 55% | ![]() |
Не (7885) | 34% | ![]() |
Не мога да преценя (2341) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg