ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Някой дръпна много пари от картата на клиент, от банката мълчат | ||||||
| ||||||
Здравейте. Имам следния казус: Притежавам кредитна карта в "Пощенска банка". В събота от сметката ми изчезна значителна сума пари, около 850 лева. Два дни подред комуникирам по телефона с техни служители, които ме уверяват, че проблемът ми ще бъде разрешен в рамките на деня. Въпросните служители, виждайки движението по сметката ми, са съгласни с мен, че наличността ми определено не трябва да е тази, която е към момента. Във вторник вечерта, след поредното ми телефонно обаждане, тяхна служителка ми отговори, че не съм единственият им клиент с подобен проблем и че се борят с проблема. Аз не съм получил от банката обратна връзка досега, на сайта им няма никакъв бюлетин или каквато и да е информация по въпроса. Считам, че една сериозна банка като "Пощенска банка" би трябвало при такива проблеми да излезе с някаква информация по въпроса. Надявам се вие, като медия да успеете да дадете гласност на проблема. Благодаря, поздрави на целия ви екип. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Моите | На приятели
Показва коментари на Lyub Lyubekov
на 12.08.2022 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Теодора Николова е момичето, пътувало на предната седалка на джипа
11:38 / 13.05.2024
Гореща вълна от Африка връхлита Балканите: 39 градуса в Гърция!
19:11 / 12.05.2024
Този е младият шофьор, управлявал джипа по бул. "Руски"
11:21 / 13.05.2024
Такова време ни очаква през следващите дни
21:18 / 12.05.2024
Пловдивчанка: Скоростта е била над 200 км/ч
06:47 / 13.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета