ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
НКЖИ: Подземни спирки с асансьори след минаването на "Васил Априлов" под Гарата! | ||||||
| ||||||
Поради засиления читателски интерес Plovdiv24.bg попита НКЖИ как ще се реализира пробивът под Централна гара в Пловдив. Публикуваме отговора без редакторска намеса: В последващи разработки е конкретизирана идеята за подземното преминаване под жп гарата, свързващо бул. "Васил Априлов" с бул. "Македония". Към настоящия момент, със средства по ОП "Транспорт" 2007-2014 г. е разработен идеен проект в контекста на една от основните цели на ОУП на Община Пловдив, а именно "... дообвързване на гр. Пловдив с европейската магистрална инфраструктурна и транспортна мрежа и превръщането на града в регионален кръстопътен център." Зоната, в която е разработен обектът, представлява най-общо транспортният ареал на гр. Пловдив, съдържащ действащата Централна жп гара и две от трите най-големи автогари, осигуряващи повече от 70% от превозите. Този транспортен ареал, осигуряващ пътникопотока извън града, едновременно с това е физическа пречка за вътрешноградския транспорт и затруднява вътрешноградските транспортни връзки. Идейният проект предвижда трасе, успоредно на пешеходния подлез, с изграждане на спирки на градския обществен транспорт под новата приемна сграда на Гарата и под трасето на бъдещата "Южна тангента" с удобни вертикални пешеходни връзки. Подземното преминаване продължава и под пероните на автогара "Родопи" и "Южна тангента". Развръзките се осъществяват чрез две кръстовища със светофарни уредби, съответно на бул. "Македония" и "Южна тангента". При това решение се осъществява и вертикална пешеходна връзка между спирките на градския транспорт, в подземното преминаване и автогара "Родопи", стадион "Тодор Диев", обществено-обслужващи обекти - магазини - "Билла", "Бриколаж", административните сгради на НКЖИ и БДЖ (бившето жп управление Пловдив), както и на фирми с терени в района, разположени южно от жп ареала. Новите спирки на масовия транспорт на подземно ниво са съоръжени с асансьори и пешеходни подлези и осъществяват пряка връзка с всички функционални зони на комплекса и зоните около него. |
Още по темата: | общо новини по темата: 260 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/44 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 18.02.2016 г.
0
на 17.02.2016 г.
0
на 17.02.2016 г.
0
на 17.02.2016 г.
+1
на 17.02.2016 г.
+3
на 17.02.2016 г.
0
на 17.02.2016 г.
+3
на 17.02.2016 г.
+3
на 17.02.2016 г.
-3
на 17.02.2016 г.
+8
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Унищожиха милиони бутилки минерална вода заради фекални бактерии
17:12 / 25.04.2024
Глория катастрофира, отменя участия
16:47 / 24.04.2024
Лепят ни нов стикер на колата за ГТП, плащаме повече!
08:39 / 26.04.2024
Какво се случва с трудовия стаж при дълъг болничен?
14:15 / 25.04.2024
Обилна градушка в Пловдивско
15:43 / 25.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години? | ||
Д-р Гарабед Томасян (1658) | 16% | |
Спас Гърневски (1451) | 14% | |
Д-р Иван Чомаков (994) | 10% | |
Славчо Атанасов (2690) | 26% | |
Иван Тотев (2649) | 26% | |
Здравко Димитров (902) | 9% |