ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Летище Пловдив в напреднали преговори с Луфтханза
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:28 / 05.01.2020Коментари (13)23767
© Plovdiv24.bg
Летище Пловдив води преговори с немската Луфтханза и най-голямата руска авиокомпания Аерофлот за редовни линии от местния аеропорт, съобщи изпълнителният директор Спас Шуманов. Той заяви, че са положили изключително много усилия, за да се започнат търговски преговори с потенциални авиокомпании, които да обслужват полети от и до Летище Пловдив.

В преговорите с авиокомпании и туроператори е залегнало започване на редовни линии, карго полети и целогодишни чартърни програми.

Един от най-големите успехи, които отчита Шуманов е преодоляването на банкрута на Томас Кук, като въпреки намаляването на полетите в другите регионални летища, в Пловдив те са се увеличили. Средно на седмица на Летище Пловдив имат между 10 и 12 полета - предимно по чартърни програми.

Според изпълнителния директор финансовото състояние на Летище Пловдив се е подобрило, но то продължава да бъде тежко, предвид наследството, което са заварили.

"Оптимизирахме разходите, прекратихме икономически нецелесъобразни договори, вредящи на дружеството и спряхме всички възможни лоши практики. Използваме всякакви възможни търговски похвати, за да ускорим резултатите", каза Шуманов. Той заяви, че от Летището очакват държавата да започне новата концесионна процедура, а дотогава ще работят, за да заздравят дружеството. Проблем обаче се оказва,че прекалено много хора, чиито нямат нужните компетенции се изказват за аеропорта, което води до негативни резултати в преговорите.

"Изправяме се пред враждебно отношение от определени среди. То нанася сериозни щети върху дружеството, които в някои случаи не могат да бъдат преодолени. Те вредят сериозно на имиджа на Летище Пловдив и водят до прекратяване на преговори започнати и доведени до определен етап с изключително много усилия.

Появяващата се старателно подбрана информация, която цели да изкриви истината и да отклони вниманието от подобряването на показателите на Летище Пловдив, попада в икономическия бюлетин. Оттам чрез различни информационни канали се анализира от финансовите и маркетингови отдели на авиокомпаниите и автоматично поставя Летище Пловдив в обяснителен режим в процеса на преговори, които биват забавяни, а в някой случаи и напълно прекратявани", каза Шуманов.

Той обясни още,че все още се чака делото за собствеността на перона с частната компания. Този спор трябва да се реши до края на годината, както и да се започне процедурата по концесията, която се движи от Министерството на транспорта, допълват още от агенция "Кроос".


Още по темата: общо новини по темата: 462
23.03.2024 »
17.03.2024 »
10.03.2024 »
06.03.2024 »
05.03.2024 »
04.03.2024 »
предишна страница [ 1/77 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Само до преди две години летище Пловдив си имаше три редовни линии на Райнеър. Така че преди да се точат на нови линии , първо да върнат това което изгубиха... И друго , технически летище Пловдив е на 3 обиколки от софийското. Казвам го със съжаление. Имал съм зимно кацане с Райнеър /от 4-ти заход/ в сняг , от което ми се е изправяла косата.Без технически модернизации летището е за никъде. Система за кацане при нулева видимост /както в София/ , повече осветление на пистите и рулежките , за терминала да не отварям дума , нито за смотаното обслужване. Пловдив може да бъде конкурент на София при нискотарифните компании , само ако осигури от тях равни цени от съответните точки в Европа ,колкото е до София , толкова да е до Пловдив. Ако полетите до Пловдив са бая по-скъпи от колкото до София , просто няма да има сметка. Повечето биха избрали комфортно пътуване до София , и с един бърз транспорт до Пловдив се изравняват с цената на директен полет до Пловдив. Така беше например през 2017 , в едни и същи дни през два часа имаше полети на Райнер от Брюксел Шарлероа до Пловдив , и после до София. Полетът до Пловдив два пъти по-скъп ! Има ли смисъл един пловдивчанин да си купува директен полет до Пловдив ? През София му излиза по-евтино , и за същото време... Ама за тези детайли трябва да се натиска с компаниите , да се искат отстъпки. Иначе после пуснати линии се закриват
+2
 
 
Кога най-накрая местното управление ще удари по масата и ще започне да иска реални и големи инвестиции за най- важния и най-благоприятно разположения град в България. Териториалното разширение, инвестиции на големи фирми, даващи заплати 2000-2500 лв на 100 човека, а не като е в момента на 2,3 инжинера и 1,2 мениджъра. Летището- най-благоприятното място за придвиждане към всяка точка в страната. Кога местното управление ще спре слугинажа към София и ще удари по масата и ще започне да иска.
Предлагам билков чай за регулиране на теглото .
-2
 
 
Може ли да се наемат самолети на летището ? Имам предвид пътнически превози или товарни . И ако няма , къде в България се предлага такава услуга за частни лица ? Искате ли да печелите с МЛМ Компания , която разширява своя бизнес в Европа ? Изпратете ми лично съобщение с вашите имена и телефонен номер за да ви се обадя .
Aнонимен
на 05.01.2020 г.
-1
 
 
Много евтина и безпочвена реклама, тъй като тези авиокомпании имат изисквания, които Летище Пловдив даже на минимум не покрива.
+2
 
 
Шопите пречат то е ясно,само си представете колко е близо Пампорово и ски курорта ще дръпне много бързо....А заводите около Пловдив с доставки..
Aнонимен
на 05.01.2020 г.
-1
 
 
От Пловдив могат да летят само нискотарифни самолети.Терминала е малък и не отговаря на световни стандарти.
Aнонимен
на 05.01.2020 г.
+2
 
 
Дано се случи,очакват го много пътуващи !Защо трябва да се губи толкова време за пътуване до София и обратно ,разходи за паркинг на автомобила и т. н.
Aнонимен
на 05.01.2020 г.
0
 
 
Къф ши го дърви комунистическата държавна фирма аериофлот на нашето летище? Има ли желаещи да летят до чукотка и магадан?
Aнонимен
на 05.01.2020 г.
+6
 
 
Дано!? Летище Пловдив трябва да е приоритет номер 1 на всички градоначалници! Заработи ли пловдивското летище, като тези във Варна и София, Пловдив ще стане най-мощния ,икономически град в България! Причини за това, колкото искаш! За жалост шопите винаги ще пречат, защото знаят тази болезнена за тях истина! В нормална дуржава, такова пагубно съперничество няма как да има, но в България за жалост е така.
Aнонимен
на 05.01.2020 г.
+4
 
 
Никой от управляващите няма да допусне пловдивското летище да заработи като гражданско. Ако това се случи, софийската аерогара ще остане без пътници. Най-вероятно намесата на Луфтханза е свързана интересите и от аерогара София.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Януари 2020 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Кабинетът "Денков - Габриел"
Локо в Първа лига, сезон 2023/2024
Първа лига, сезон 2023/2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: