ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Клиент възмутен от несправедливост, свързана с покупка на чисто нов автомобил
Автор: Цвети Тончева 16:06 / 22.03.2022Коментари (8)58536
©
Читател на Plovdiv24.bg е възмутен от несправедливост, свързана с покупка на чисто нов автомобил, който е претърпял щета. Ето какво ни пише той:

“Интересно ми е какъв е законовият ред за компенсиране на гаранционен автомобил. Проблемът е на мой познат, чийто автомобил беше ударен. Автомобилът е чисто нов, на 2 месеца, и закупен от магазин. След оценки на гаранционен сервиз вече трети месец се чакат части, за да започне ремонтът.

Автомобилът е затворен в сервиза, а като компенсация му е предложен друг, под наем, от магазина, естествено срещу заплащане. През това време тече гаранцията, върви лизингът, плащат се вноски и т.н. Редно ли е да плащаш за нещо, което реално не ползваш? Става въпрос за автомобил “Дачия Сандеро" от магазин "Омникар" в Пловдив. Като капак на всичко е объркан и цветът на автомобила в големия талон, който чака два месеца да бъде коригиран.

Сервизът е на фирма “Омникар", на бул. "Карловско шосе" 42. Приятелят ми е отчаян и не знае как да защити правата си, защото от сервиза му казали да се въоръжи с търпение."

Plovdiv24.bg се свърза със сервиза, откъдето ни казаха, че не могат да бъдат конкретни, тъй като не знаят кога ще получат въпросната част. Не зависи от тях, а от доставчиците, които са извън страната. Условията, от които са зависими, са много.

През това време наистина върви и лизингът, и гаранцията. Такива са условията по договора. Несправедливо е, но е така. И това е валидно за абсолютно всички марки автомобили у нас, които се продават в шоурумите.

Позволяваме си и един съвет относно бъдещи покупки на автомобили. Вижте какви са съветите на специалисти, когато става въпрос за гаранцията на нов автомобил.

Много хора се подвеждат по дългия срок на гаранцията и са радостни, когато видят дълга гаранция. Понякога това обаче не е много добре. Фабричните дефекти и тежките проблеми с новите автомобили се проявяват в първите 6 до 12 месеца. При внимателно проучване се вижда, че при много от марките, в гаранционен и извън гаранционен период цените на услугите, консумативите и резервните части са различни.

Което означава, че в гаранционния период собственикът на нов автомобил плаща до 5 пъти по-скъпо за задължителните сервизни обслужвания и подмяна на детайли невлизащи в гаранцията (накладки, дискове, съединител). И така, в продължение на 5 или 7 години предоставящият гаранцията на автомобила има гарантиран приход от гаранционен автомобил, който приход е неколкократно по-висок от този в извънгаранционен период.

Ако клиентът желае да се възползва от гаранцията, той трябва да поддържа автомобила в оторизирани сервизи, на определени цени.

Много собственици на нови гаранционни автомобили допускат основна грешка, като не се запознават с клаузите на гаранционните условия в подписания договор. Клаузите са точно и ясно разписани и е много важно те да бъдат прочетени.

Обикновено има клаузи, както свързани с това, което включва гаранцията, така и при какви условия тя бива нарушена и клиентът не може да има претенции. Изчитането на договора гарантира безпроблемно възползване от гаранцията. Спестените 10 минути от четене не си заслужават нервите при нарушаване на гаранцията.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на stm
премахни филтъра

+3
 
 
Сервиза няма нищо общо чакат си доставка на частите и като ни ги няма какво да свалят от някой друга кола ли Тук въпроса е в каското но въпроса пак опира до тоя дето се жалва защото има каско при което ти дават заместващ автомобил за тяхна сметка така че да си беше направил такъм да ама струва повече
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Парламентарни избори 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Стрелба в Москва
Бомби в училищата
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: