Клиент: Невъобразима наглост от Yettel с това коварно съобщение!

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (3)
09:11 / 19.05.2022
66700
Здравейте, пиша относно невъобразимата наглост на един от операторите, а именно "Йеттел България". Така започва писмото си до Plovdiv24.bg наш редовен читател. И добавя:

"За пореден път ми изпращат т. нар. "Push" съобщение, с което ми предлагат да се абонирам за футболни резултати срещу заплащане. Съобщението излиза директно на началния екран, като заобикаля всички заключвания на телефона и е много лесно неволно да бъде прието.

На всичкото отгоре съобщението е с български текст, написан на латиница и бутоните за приемане и отказ са съответно Accept и Cancel на английски език с цел улеснение явно на рускоговорящата общност на пенсионерите в България. Последният път 10-годишният ми син бе приел такова съобщение и резултатът бе натрупана сметка от излишни 170 лв.

При разговора ми с "Йеттел" относно неправомерността на начина на изпращане, след дълго отричане, че тези търговски съобщения са техни, единият от консултаните се аргументира, като ми каза: "Да, на английски са, но Accept e в зелено, а Cancel е в червено". Е, прилагам и снмка на екрана, за да може сами да прецените. Благодаря!"

Официално становище на Yettel България:

Yettel предлага на своите клиенти широк набор от информационни услуги, вкл. информация за ски състезания, футболни новини, актуални събития, рецепти, вицове, хороскоп, прогнози за времето и др. Клиентите могат да се абонират чрез изпращане на SMS със съответната ключова дума към номер 222 на цена 0.00 лв. с ДДС. Цената на получената информация при заявен от клиента абонамент за услуга е 0.24 лв с ДДС.

При заявяване на абонамент клиентите получават SMS информация от понеделник до неделя, в интервала от 8:00 до 24:00 часа, обобщена в зависимост от актуалните събития. При абонамент клиентите получават SMS потвърждение и информация за часовия интервал на получаване, цена за всяка получена информация и начини за управляване на абонамента.

Бихме искали да Ви информираме, че Yettel периодично и на кампаниен принцип информира част от клиентите ни, които не са посочили, че не желаят да получават маркетингови съобщения, за всички възможности за абонамент за информационни услуги. Клиентите могат да се откажат от получаването на маркетингови съобщения по няколко начина: през мобилното приложение Yettel Bulgaria, на тел. 123 или с безплатен SMS до номер 149. Детайли за всички предлагани информационни услуги могат да бъдат открити и на официалната страница на Yettel.

При получаване на съобщение с предложение за абонамент за релевантна услуга клиентът има възможността да приеме или да откаже абонамента. Бихме искали да подчертаем, че всяко съобщение съдържа текст с възможностите за безплатен отказ от получаването му. Не всички клиенти използват устройства, които поддържат кирилица, поради което съдържанието на съобщенията е на латиница с цел правилната визуализация на текста.

Виж коментарите (3)
Още новини от Новини от Пловдив:
Справедливост застигна шофьор на автобус в Пловдив
Собственици на масиви: Изкупуват ни черешите по 8 лв., в Пловдив ...
Локомотив блъсна камион на малко познат прелез в Пловдив
Три автомобила са замесени в опасната каскада в Кючука
Кола се обърна в Кючука, пожарникари вадят жена и дете
6 дни улица в Стария град е затрупана от самосрутила се къща


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).