
ЗАРЕЖДАНЕ...
Kaufland показа витрините на бъдещето, вложи милиони в два магазина | ||||||
| ||||||
Фокус на подобренията са витрините с обслужване и в двата магазина, като съоръженията са подменени с най-висок клас хладилни витрини, което задава още по-завишени критерии за хигиена, безопасност на храните, температура на съхранение и визуализация на продуктите. "Витрините на бъдещето“ са нискоемисионни, изградени са според най-модерните екологични стандарти, разполагат с LED осветление и ползват хладилен агент, който е в пъти по-щадящ към околната среда, в сравнение с конвенционалните. На витрините се излагат ежедневно над 400 свежи храни, непакетирани меса и колбаси, сирена, маслини, млечни продукти, салати, риба и морски дарове. Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg