ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
ЕВН усъвършенства клиентското обслужване в кол центъра си | ||||||
| ||||||
Голяма част от запитванията в телефонния център се отнасят до размера на задълженията за електроенергия. Клиентите и досега имаха възможност за автоматична проверка за фактурата си на специалния номер за проверка на фактура 0700 10 207. При обаждане на 0700 1 7777 бе необходима връзка с оператор. От сега нататък всеки, който желае да узнае стойността на текущата си фактура за електроенергия, получава възможност за автоматична справка за това, без да е необходимо да разговаря с наш сътрудник, независимо от това кой от посочените телефонни номера e избран. По този начин информацията се предоставя по най-бърз и точен начин. Тази възможност допълва функционалността на телефонния център. С това клиентите сега имат няколко възможности да получат справка за сметките на 2 телефонни номера: 0700 10 207 - на този специален номер за проверка на сметка клиентът има възможност да получи автоматична информация за текуща фактура, като е необходимо да въведе ИТН (номер на измервателна точка), който може да се вземе от предишна фактура. В този случай не е необходима връзка с оператор; 0700 1 7777 - след избора на този номер се избира "1" за тонално набиране и "1" за автоматична проверка, след което e необходимо клиентът да въведе ИТН. В този случай също не е необходима връзка с оператор. В случай, че клиентът желае консултация за сметка, т.е. връзка със сътрудник на фирмата, трябва да избере 0700 1 7777 - след това "1" за тонално набиране и "2" за връзка със служител на телефонния център. С цел по-бързо и качествено обслужване е препоръчително също да се предоставя ИТН или клиентски номер (от предишна фактура). Освен това информация за размера на текущата фактура клиентите могат да видят на интернет-страницата на дружеството след предварителна регистрация в сайта. Информацията за фактурите се зарежда веднъж месечно в интернет-страницата и е достъпна за битови клиенти. 29 висококвалифицирани и обучени специалисти в телефонния център са в помощ на потребителите на EVN Bulgaria 24 часа в денонощието при непрекъснат режим на работа. Те имат готовност да поемат до 4200 обаждания дневно, свързани с аварии, фактури, плащания, отчитане, както и и други клиентски въпроси. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Търсещ работа по морето срина алчните ни бизнесмени
20:01 / 19.05.2024
Над 3000 пенсионери получиха допълнително по 200 лева
11:37 / 20.05.2024
Алгафари за "Ергенът": Не, няма такава жена в България
10:30 / 19.05.2024
НИМХ публикува най-актуалната прогноза за следващите дни
18:27 / 19.05.2024
Изписаха Росица Пейчева и бебето
13:20 / 20.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години? | ||
Д-р Гарабед Томасян (2120) | 15% | |
Спас Гърневски (1908) | 14% | |
Д-р Иван Чомаков (1295) | 9% | |
Славчо Атанасов (3566) | 25% | |
Иван Тотев (3904) | 28% | |
Здравко Димитров (1213) | 9% |