ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Банка обясни за неприятен казус
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:40 / 30.06.2022Коментари (0)20263
© Shutterstock
Във връзка с публикация, озаглавена "Кошмар за пловдивчанка в новия магазин на "Технополис", олекна с 1939 лева!“, публикувана на 27 юни 2022 г. в Plovdiv24.bg, от "БНП Париба Лични Финанси" предоставиха следната допълнителна информация:

"Проверката ни по цитирания в материала случай показа, че по кредитната карта на клиента е трябвало да бъде отразено задължение за покупка на изплащане на определени артикули от магазина на нашия партньор. В резултат на технически проблем в системата за разплащане, това задължение е било отразено два пъти.

Междувременно, вследствие на изчерпване на артикулите в магазина, покупката на равни вноски в кредитния лимит не се е реализирала. След установяване на ситуацията, нашият колега на място в търговския обект е задействал незабавно процедурата за анулиране на така начислените задължения по кредитната карта на клиента.

В разговор клиентът е бил информиран, че задължението ще бъде анулирано в рамките на 21 дни, тъй като това е стандартният срок в подобни ситуации - процедурно анулирането е свързано с реализацията на редица формалности и протоколи за сигурност.

Все пак, в този конкретен случай, тъй като възникналият казус частично се дължи на грешка в нашата система, ние задействахме извънредна процедура, в резултат на която задължението по кредитната карта на клиента беше анулирано в изключително съкратен срок, сумата е възстановена в рамките на кредитния му лимит и той вече може да я използва. Ние се свързахме с клиента, той е информиран и изрази удовлетворение от нашата реакция.

Тук бихме искали да подчертаем, че никакви лични средства на клиента не са били блокирани, задържани или използвани от банката. Единствено е било отразено задължение в рамките на кредитния лимит по кредитната карта. Задължението вече е анулирано.

Използваме възможността чрез Вашата медия още веднъж да се извиним на нашия клиент за причиненото неудобство в резултат на неприятен технически проблем. Макар и рядко, за съжаление и най-съвременните системи не са застраховани срещу такива ситуации, но ние винаги реагираме и се стремим нашите клиенти да бъдат удовлетворени".







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
България в еврозоната
Борба за влияние в Близкия Изток
Локо в Първа лига, сезон 2023/2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: