ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
50% от пътуващите с градски транспорт са доволни от услугата | ||||||
| ||||||
Сред пътуващите с градския транспорт в Пловдив близо 50% от чакащите по спирките пътници нямат препоръки към транспорта. Това сочат данните от анкетно допитване на фирма "Инфра Смарт Консулт", която извършва обследване на градския транспорт в града като част от Транспортния проект. Това разказа зам.-кметът Александър Държиков, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Според анкетата други 15% препоръчват актуализация на разписанията, а още 15% разписанията да се спазват. 6% имат препоръки към повишаването на хигиената, модернизацията на последните спирки. "Фирмата "Инфра Смарт Консулт" ще има препоръки към актуализацията на разписанията, които да са обвързани и с автобусите с различна пътниковместимост, а не само с различните места и часове. Например малки автобуси може да има в часовете между 9 и 11 часа, както и след 20.00 часа, когато няма много пътуващи", поясни зам.-кметът. Предложени са и два варианта за промяна на маршрутната схема. Тази промяна ще доведе до намаляне на годишния пробег с около 10% и съкращаване на времето за пътуване с около 3% за пътниците. Единият вариант е чрез прекрояване на съществуващите 29 маршрута, като половината от тях си запазват маршрутите на движение, една четвърт няма да имат съществени изменения, а друга четвърт ще са с по-съществени изменения. Вторият вариант е през 2017 г., когато изтичат договорите за 13 от линиите, да се направи актуализация като 12 маршрута да се запазят, 7 маршрута да са с частична промяна, 6 да са с по-големи промени и да се закрият 4 линии, тъй като те се припокриват с другите маршрути. Фирмата, която прави обследването има препоръки и към договорите с превозвачите като в договорите от 2007 г. на-вече има много пропуски. Заради това се предлага когато има качествена услуга, превозвачите да бъдат стимулирани. Друго интересно предложение е задължителна комуникация между пътници и превозвачи. Тоест ако пътник подаде сигнал, жалба или има препоръка към превозвача, той да има срок, в който задължително да отговори на пътника. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1011 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/169 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Показва коментари на r0shla
на 11.07.2015 г.
+4
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Теодора Николова е момичето, пътувало на предната седалка на джипа
11:38 / 13.05.2024
Гореща вълна от Африка връхлита Балканите: 39 градуса в Гърция!
19:11 / 12.05.2024
Този е младият шофьор, управлявал джипа по бул. "Руски"
11:21 / 13.05.2024
Такова време ни очаква през следващите дни
21:18 / 12.05.2024
Пловдивчанка: Скоростта е била над 200 км/ч
06:47 / 13.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета