
ЗАРЕЖДАНЕ...
2 334 жалби и сигнали от потребители в Регионалната дирекция на КЗП | ||||||
| ||||||
По всички жалби и сигнали, които са от компетенцията на институцията, са предприети незабавни действия - извършени са проверки и са изпратени отговори до потребителите. При жалбите и сигналите, по които липсват необходимите документи, потребителите са уведомени в законовия седемдневен срок, съгласно член 178 ал. 2 от Закона за защита на потребителите, за това, че трябва да предоставят нужните документи за да се предприемат необходимите действия. Тези жалби, които попадат в правомощията на друга институция, са препратени в срок до компетентния орган. Най-често жалбите през миналата година са свързани с мобилните оператори и в частност телефонните апарати, каза Димитрова. На второ място са оплакванията от стоки и битови електроуреди, а на трето се нареждат недоволните потребители на услуги. Само за месец декември 2011 година има 249 жалби, а това е три пъти повече в сравнение с броя на приетите жалби за района на Пловдив и съседните области през декември 2010 година, когато са били 86. Статистиката показва, че като цяло по време на празниците процентът е по-висок и това е свързано най-вече с масовото пазаруване. Гражданите обаче са все по добре информирани, за това към кого да се обърнат и не е нужно да познават в детайли съответните закони, каза Димитрова. Тя допълни, че КЗП се старае да им съдейства максимално, както и да ангажира заинтересованите институции относно решаването на потребителските проблеми. Източник: радио "Фокус" |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg