ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Полезни съвети с оглед хаоса по европейските летища | ||||||
| ||||||
Пътниците освен права имат и задължения, припомни тя, те трябва да проверят статуса на полета, преди да потеглят към летището. Трябва да тръгнат подготвени и в указаното от летището време. "Някои летища настояват това да стане не два часа, както е общоприето в последно време, а по-скоро три и повече, за да може да се преминат проверките спокойно", отбеляза Соня Спасова. При закъснения на полет над 2 часа, според Регламент 261 авиокомпанията е задължена да осигури грижи - храна, напитки, може да се наложи дори и нощувка, както и превоз от летището до хотела и обратно. Ако това не се случи и на пътниците се наложи да си купят сами храна и напитки, да пазят касовите бележки и всякакъв вид платежни документи, за да моигат след това да претендират тези разходи пред авиокомпанията. "Няма разлика дали авиокомпанията е нискотарифна или не, те всички попадат в обхвата на законодателството", заяви Соня Спасова. Добър вариант е и застраховане, което предлагат авиокомпаниите при закупуването на билет. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Международни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Тази вечер е регистрирано поредното силно земетресение
23:10 / 26.04.2024
Лепят ни нов стикер на колата за ГТП, плащаме повече!
08:39 / 26.04.2024
Mокрите кърпички отиват в историята?
09:57 / 27.04.2024
Наш актьор е спечелил 3 млн. долара от появата си в холивудски продукции
08:26 / 26.04.2024
Христо Стоичков показа семейството и бременната си дъщеря
17:47 / 26.04.2024
Защо се стигна до бой за олио по магазините
09:09 / 27.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета