ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
И такъв клиент не бе влизал в "Кауфланд"!
Автор: Симона Димитрова 12:17 / 05.12.2022Коментари (7)52436
Снимки на котка в магазин на веригата "Кауфланд", която разглежда месото и си почива на касата, станаха хит в Фейсбук, научи репортер на Plovdiv24.bg.

Снимките на котката са събрали предимно положителни коментари от потребителите и до момента има над 20,000 споделяния, но също така и се събраха и доста коментари относно как е възможно да се позволи на животно да бъде толкова близо до суровите меса, и че е опасно за човешкото здраве.

"Лелеее, какво сладурче, и то иска пилешко...."

"Мамино златно"

"Къде дремят охраните, ще ми пускат те животни до храната която ядем, и после защо в цяла България хората умират от хранителни отравяния.."

"То щом само гледа смятайте какви боклуци се продават където ни ги пробутват за меса, ха ха ха"

Това са само част от стотиците коментари събрани. 

Не стана ясно кой е собственик на котката, но от снимките става ясно че е изключително добре гледана, щом са я завели сама да си избере какво месце ще хапне за вечеря.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Стойнева
премахни филтъра

0
 
 
Чудя се само на реакцията на потребителите, които се възмущават. Всички влизат в магазините (без значение от коя верига) с един чувал претенции, най - голямата от които е, че клиентът винаги е прав. Що мрънкате? Що не се пробвате поне веднъж вие, дето се възмущавате, да спрете един такъв клиент и да му обясните, че няма право да влезе в магазина и да видите срещу какво всъщност ще ви се наложи да се изправите? Масово клиентите влизат с претенции и изобщо не подозират, че освен права имат и задължение да се съобразяват с правила. Абсурдно е например, всеки клиент да има претенцията да си купи техника, бельо, завивка, дреха или посуда в затворена опаковка и в същото време да отваря и дори да къса опаковки наред! Че на всичко отгоре после имат и претенция цената на продукта да бъде намалена заради скъсаната опаковка! Всичко, което виждате по рафтовете и пътеките на българските магазини е единствено и само следствие на претенцията на клиентите, че клиента винаги е прав. В крайна сметка в длъжността характеристика на хората, които работят в магазините, не е включено задължението да превъзпитават клиентите. Това е било задължение на някой друг, който не си е свършил работата. Състоянието на стоката в магазините в края на работното им време е показател за манталитета на българския клиент.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Любопитни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Втора лига сезон 2023/24
Удвояват околовръстното на Пловдив
Предаване "Цветовете на Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: