Защо го правим, г-н Райчев?

Автор: Георги Кирилов
Коментари (3)
10:21 / 21.12.2021
7233
Защо го правим? Понякога е трудно да се дадат адекватни обяснения за действията на едни или други управленци. Тези в Пловдив не правят изключение. Грешно планиране и неадекватно изпълнение са словосъчетания, с които отдавна сме свикнали. В този мандат обаче всичко това ни се предлага и с напудрен PR, който вместо да изглади имиджа на кмета или някой от заместниците му, ги насажда още по-дълбоко, както казва народът – на пачи яйца.

Вчерашната PR акция трябваше да измие срама на един изначално сбъркан като планиране и изпълнение проект. Приказките за спасените пари в последния момент и съкратените срокове за изпълнение могат да минат някъде, но не и тук. Само ако се проследи откога са сключени договорите с изпълнителите и колко време мина до започване на реалната работа, човек се чуди дали не е било нарочно. Да се създаде хаос, който да направи "Коледата незабравима“.

Да повериш изпълнението на проекта на човек, на когото целият управленски опит отговаря на домоуправител на две "Преспи“ в "Изгрев" и идващ от позиция заместник-кмет от община с 2000 човека без никакво специално образование? Това си е предизвестена смърт. PR-ът "асфалтираме през нощта“ звучи интересно, но е PR. Да сте видели асфалтиране през нощта в Пловдив, освен епизодичните акции, на които присъства кметът, заобграден от куп журналисти?

Няма и да видите. Цените за нощен труд не се залагат в процедурите, отделно осветлението в града не позволява такава дейност, а и времето също. Времето е от съществено значение за извършване на ремонтни дейности и особено дейности по полагане на асфалтова настилка. И тук отново стигаме до заместник-кмета Райчев, който обича да се титулува за благозвучие като "инженер“. Асфалтовата настилка се полага при температура на асфалтовата смес от около 140⁰ С и при над 5 градуса по Целзий по спецификация на АПИ.

Едно е да асфалтираш през август, друго е през декември, и то вечерно време. Ако Пламен Райчев бе живял в Пловдив през 2009-та или през 2011-та, щеше да знае за два от христоматийните примера защо не трябва да се рискува с полагане на асфалт, на който е съмнителна температурата на сместа при полагането ѝ.

Небезизвестната тогава фирма "Пи Ес Ай“ асфалтира бул. "Цар Борис III Обединител“ със смес, доставена от асфалтова база в района на Стара Загора. Въпреки че бе лято, асфалтът издържа няколко месеца и тогавашният кмет Славчо Атанасов задължи фирмата да преасфалтира отново кръговото кръстовище на Панаира.

Две години по-късно целият булевард вече имаше нужда от преасфалтиране. Ще изчакаме и двете години на бул. "Санкт Петербург“. Да, опитът учи, но Пловдив не е училище!


Виж коментарите (3)

Още по темата (10):
20.12.2021 Общината с последна информация за бул. "Санкт Петербург"
20.12.2021 Отварянето на бул. "Санкт Петербург" не се състоя! Кметът с много странно изказване!
20.12.2021 Изненада! Пускат по тъмно движението по бул. "Санкт Петербург"!
20.12.2021 И Дядо Коледа се включи в асфалтирането на пловдивски булевард
16.12.2021 Бунтът на районните кметове е оценката за Здравко Димитров
16.12.2021 Райчев: Да си казваме нещата лице в лице, а не да мишкуваме в офисчета
Още новини от Аналитични новини:
"Политическата коректност" на господин Пеевски - истинската полит...
ГЕРБ в Пловдив се цепи бавно, тихо и страхливо, а Борисов не пита...
Проектът Небет тепе – разхищение за 4 млн. лв. общински пари
За кожата на една Дондукова градина – "червените ескадрони" срещу...
Две унизителни минути за Денков и другарите му: Прецакахме се, да...
Politico: Смъртта на Навални бележи края на краткотрайния експери...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).