
ЗАРЕЖДАНЕ...
![]() | COVID-19 в Пловдив и областта | COVID-19 в България | COVID-19 по Света | ||||||
Заразени: | Починали: | Излекувани: | Заразени: | Починали: | Излекувани: | Заразени: | Починали: | Излекувани: | |
19574 | 804 (4.1%) | 16111 | 211 736 | 8 474 (4%) | 156 326 | 95 040 333 | 2 032 750 (2.1%) | 67 867 623 |
С маски или не в час? Такава дискусия е неуважение и обида към учителите | ||||||
| ||||||
Масово родители и ученици не подкрепят това решение, показва проучване на директорските организации в сферата на образованието. Пак според същото проучване обаче, почти всички директори и учители са на мнение, че маските за ученици трябва да са задължителни. Но самата дискусия – за маски или не, е неуважение към учителите. Те са длъжни да ги носят, а срещу тях всеки може да прави каквото си иска. Обидно е да дискутираме дали едни хора имат право да заразяват други хора съвсем законно. Този спор отново извежда на преден план сериозен проблем в образователната система. В центъра й трябва да стои учителят. Но от години там е ученикът. Зад гърба му са безброй родителски организации с безброй претенции. Това го прави силен и недосегаем. Може и да не носи маска, защото мама така иска. С учителя по-лесно ще се разправим, по-лесно ще го заплашим. Учителите започнаха да умират като лекарите. Тогава защо е този спор дали хората срещу тя
Дискусията показва, че сблъсъкът тепърва предстои. Маските можели да увредят психичното здраве на ученика, ставали вредни, ако се носят повече от два часа, с маска трудно се усвоявали знанията. И не е важно, че маската може да спаси учител. А и родителите на децата. Очевидно е, че ще има подобни картини в час – маската под носа, на брадата - нали сме с маска, господа учители! Ние не искаме да ви убием, но така ни е кеф. Повече уважение и съпричастност ще направят безсмислени споровете по темата. Повече уважение към учителите. Те ще го върнат към децата и родителите им. |
Още по темата: | общо новини по темата: 8770 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/1462 ] следващата страница |