ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Жалват се на КЗП за услуги, предоставяни на плажа | ||||||
| ||||||
Той даде пример с отдаваните под наем съоръжения от типа на джетове. Сигналите на туристите касаят липса на съществена информация, включително по отношение на цените, но и такава, която касае безопасната експлоатация на съответното съоръжение. "Важно е да има табло с информация за начините, по които се експлоатира съображението; опасностите, които могат да дебнат гражданите във връзка с експлоатацията, продължителността на предоставянето на услугата и цената, срещу която се ползва съответното съоръжение", коментира Маргаритов по отношение на изискванията за информацията, която трябва да предоставят търговците при отдаването под наем на подобни съоръжения. Комисията е констатирала нарушения, свързани с липсата на част от тази информация при някои търговци. Други постъпващи в институцията сигнали касаят определени разминавания по отношение на предлаганите в някои места за настаняване услуги с това, което е било очаквано и реално предоставеното. Новото, което констатират инспекторите през този сезон, е че в редица случаи не е предоставена възможност за равен достъп до хотелите на хора с увреждания. Във ведомството постъпват по-често сигнали от български граждани, които във връзка с проблеми, които те са срещнали на територията на страната. Има и случаи, в които българи са се сблъскали с проблеми по време на пътуване в чужбина или при съприкосновение с чужди търговци. "В тези случаи ние също бихме могли да им помогнем, тъй като към КЗП функционира Европейски потребителски център. Той е част от цяла мрежа бюра на територията на ЕС, които могат да осъществяват и помежду си, и с чуждестранни търговци сравнително бърза и лесна комуникация за решаване на възникнали потребителски спорове", допълни ръководителят на ведомството Маргаритов. При проблеми чужденците се обръщат предимно към туроператора, който е организирал ваканцията им. По думите на Маргаритов "Комисията смята да развие като свой приоритет инициирането и провеждането на кампании, които имат за цел повишаване информираността на потребителите, за да може както самите те да са наясно с това какви са правата им и в някакъв начален момент, когато възникне проблем, да се опитат да ги защитят, така и да знаят и ние да сме много по-близо и по-достъпни за тях, че когато има проблем, ние ще окажем съдействие". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
След забраната: Едно онлайн казино затвори, но друго отвори
10:26 / 21.05.2024
Работник от черешова градина: Бера и рева
09:46 / 03.06.2024
Отнеха титлата "Мис България" от Елизабет Кравец заради лоша репутация
20:44 / 03.06.2024
Масови съкращения в голяма компания край Пловдив
10:33 / 03.06.2024
Важно за ваучерите за храна
12:03 / 03.06.2024
Змия е забелязана до детска градина в Пловдив
11:40 / 03.06.2024
Сашо Кадиев избяга от България
12:33 / 03.06.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години? | ||
Д-р Гарабед Томасян (2305) | 15% | |
Спас Гърневски (2107) | 14% | |
Д-р Иван Чомаков (1420) | 9% | |
Славчо Атанасов (3985) | 26% | |
Иван Тотев (4258) | 28% | |
Здравко Димитров (1332) | 9% |