ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
За да влезе продукт в рекламна брошура на хипермаркет, се плаща такса, която стига до 20 000 лева | ||||||
| ||||||
Литър мляко от производител към преработвател е около 1,15 лева, обяснява един от фермерите. За потребителите във фирмения магазин цената е 2,30 лева. Този производител не предлага продукта си в големи вериги, където млякото на други фирми варира между 3 и 4 лева. Разликата идва от надценката и различни такси, казват от Националната асоциация на млекопреработвателите. За логистика доставчикът дължи между 6 и 8% от стойността на продукта. И още между 10 и 20% от продаденото за месеца. Таксите не се прилагат от всички вериги и са различни спрямо доставчика. От своя страна търговските вериги имат допълнителни разходи към доставната цена. Част от тях са за транспорт, логистика, складиране, заплати и реклами. Много от продуктите са с минимални надценки, казват още от Сдружението за модерна търговия. |
Още по темата: | общо новини по темата: 392 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/66 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Тази вечер е регистрирано поредното силно земетресение
23:10 / 26.04.2024
Лепят ни нов стикер на колата за ГТП, плащаме повече!
08:39 / 26.04.2024
Mокрите кърпички отиват в историята?
09:57 / 27.04.2024
Наш актьор е спечелил 3 млн. долара от появата си в холивудски продукции
08:26 / 26.04.2024
Защо се стигна до бой за олио по магазините
09:09 / 27.04.2024
Христо Стоичков показа семейството и бременната си дъщеря
17:47 / 26.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета