ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Стоил Алипиев: Най-честият проблем на пазара е неспазване на срока за съобщението за намаление | ||||||
| ||||||
"КЗП следи по време на "черния петък" правилното прилагане за съобщението за намалението на цената. Разликата е, че тази година започнахме превантивно още преди 3 седмици кампания, която ще продължи до края на годината. Ние сме дефинирали един проблем, който е наложен трайно на пазара, че съобщението за намаление като маркетингов похват се използва като траен способ за привличане на клиенти", поясни той. Председателят на КЗП съобщи, че са извършени над 300 проверки като са констатирани нарушения в около 10% от случаите. Той добави, че най-срещаните случаи са неотбелязване на старата цена, неспазване на 30-дневния срок, в който се прилага съобщението за намаление. "Специално за онлайн пазаруването ние сме предприели превантивни действия още преди 2 месеца. Започнали сме да следим дали има подвеждащ начин за предлагане на цените. Също така като мине тази кампания по "черния петък" ние ще извършваме проверка дали наистина в този 30-дневен срок, в който е трябвало да се прилага по-високата цена е било извършвано това", заяви Алипиев. Той обърна внимание, че потребителите трябва да включват търговски сделки с търговци, които те са оценили за лоялни или са препоръчани от техни близки. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Почивай в мир! Само на 54 години той ни напусна внезапно
20:47 / 01.05.2024
Работодателят ви дължи минимум двойно увеличение
06:30 / 01.05.2024
България ще мине на 4-дневна работна седмица
09:00 / 02.05.2024
Вълна от негодувание заради обява за продажба на къща за 100 000 лева
14:57 / 02.05.2024
Хиляди полякини атакуват това лято нашето море
11:09 / 01.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета