ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Обясниха как да се регистрираме в бюрото по труда без посещение на място | ||||||
| ||||||
Онлайн регистрацията е достъпна чрез ЕДИНЕН портал за достъп до електронни административни услуги на ДА ЕУ, раздел "Социални дейности“/"Безработица и насърчаване на заетостта“. За регистрация може да се ползва и електронната поща. Подробна информация е качена на официалната електронна страница на Агенцията по заетостта: https://www.az.government.bg/pages/lesni-stupki-za-registracia-v-buroto-po-truda-bez-registracia/ Напомняме, че в условията на извънредно положение бюрата по труда в цялата страна работят и продължават да приемат клиенти в офисите си при засилени предпазни мерки, включително и свързани със спазването на карантинния срок за завърналите се в чужбина. На всички лица, които се регистрират в бюрото по труда, в деня на регистрацията се предлага подходящо за тяхното образование и квалификация работно място, при наличие на такова. В условията на извънредно положение също е налице търсене на работна сила, а заявените работни места са публикувани в сайта на Агенцията по заетостта. Особено важно за лицата, които не ползват електронните услуги на Агенцията по заетостта и/или на НОИ и не се възползват от отложените срокове, е да знаят, че трябва да предвидят повече време за подаване в бюрото по труда на двете заявления за регистрация като безработни и за обезщетения за безработица, както и да разполагат с документ за самоличност. Информация във връзка с получаването на обезщетения за безработица може да се намери на официалния сайт на НОИ, както и на посочените на него телефони. Агенцията по заетостта информира своите настоящи и бъдещи клиенти, че със Закона за мерките и действията по време на извънредно положение, нормативно определените срокове за осигурените лица, каквито са повечето останали без работа, спират да текат за периода на извънредното положение. Заявления, жалби и други документи във връзка с паричните обезщетения могат да се подават по електронен път или чрез лицензиран пощенски оператор към съответното териториално поделение на Националния осигурителен институт. Документите, включително и за получаване на обезщетения, ще се смятат за подадени в срок, в случай че са подадени до 14 дни след отмяната на извънредното положение. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Унищожиха милиони бутилки минерална вода заради фекални бактерии
17:12 / 25.04.2024
НАП изпрати писма до много българи, четете внимателно
17:15 / 25.04.2024
Лепят ни нов стикер на колата за ГТП, плащаме повече!
08:39 / 26.04.2024
Тази вечер е регистрирано поредното силно земетресение
23:10 / 26.04.2024
Какво се случва с трудовия стаж при дълъг болничен?
14:15 / 25.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години? | ||
Д-р Гарабед Томасян (1679) | 16% | |
Спас Гърневски (1472) | 14% | |
Д-р Иван Чомаков (1007) | 10% | |
Славчо Атанасов (2711) | 26% | |
Иван Тотев (2677) | 26% | |
Здравко Димитров (909) | 9% |