
ЗАРЕЖДАНЕ...
КЗП забрани нелоялна практика на интернет доставчик | ||||||
| ||||||
Некоректността на търговеца се изразява в това, че не е намерил начин да премахне заблуждаващото съобщение на уеб страницата си след като преференциалното предложение вече не е валидно. По такъв начин той примамва потребителя, който, привлечен от олекотената оферта, решава да посети офиса му с намерението да стане абонат на именно този интeрнет доставчик. Веднъж отишъл до там, човек вече е инвестирал време, средства, емоции и до голяма степен е изградил у себе си нагласата, че след определени часове, например, ще разполага с интернет връзка в дома си. Ето защо такъв клиент е склонен да заплати и допълнително и е по-лесен за манипулация. На това разчита и търговецът, който смята за достатъчно да разясни промяната устно на клиентите си след като вече са го посетили или чрез съобщение, което е поставил в офиса си и което информира, че "Сайтът на фирмата не е активен от 1 януари 2009г. поради здравословни причини на администратора". Действията на КЗП, които установяват тези обстоятелства, започват след постъпване на жалба на потребител. Човекът твърди, че е заплатил инсталационна такса от 20 лв. за включване на интернет, но е останал с неприятното чувство на подведен, тъй като, за да отиде до офиса на фирмата, той е привлечен от информацията на интернет страницата на оператора, че има промоция за абонати и включването е без заплащане на инсталационна такса. |
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (12632) | 55% | ![]() |
Не (7826) | 34% | ![]() |
Не мога да преценя (2329) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg