ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Игнат Арсенов от КЗП посочи как се решават споровете между клиент и търговец | ||||||
| ||||||
"Чести са оплакванията, свързани с компетенции на други институции, към които ние препращаме, свързани с енергийните доставчици на топла вода и парно, както и с мобилните телефони и телевизия", добави още Арсенов. По думите му, потребителите все повече знаят своите права, като много често те цитират и Закона в своите жалби. "Потреблителят трябва да знае, че при проблем, на първо място той трябва да се обърне към търговеца, откъдето е закупил стоката. И ако от там не получи съдействие, той може да поиска съдействие от КЗП", посъветва той, като добави: "Не са много случаите, около 1% от потребителите, се обръщат директно към нас, а не уведомяват търговеца за проблема". Арсенов припомни, че потребителят трябва да е активен, да осъществява нужното действие - да предяви рекламация, да върне стоката и едва след като търговецът реално не удовлетвори неговите права, тогава може да се намеси Комисията за защита на потребителите. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Почивай в мир! Само на 54 години той ни напусна внезапно
20:47 / 01.05.2024
Работодателят ви дължи минимум двойно увеличение
06:30 / 01.05.2024
България ще мине на 4-дневна работна седмица
09:00 / 02.05.2024
Вълна от негодувание заради обява за продажба на къща за 100 000 лева
14:57 / 02.05.2024
Хиляди полякини атакуват това лято нашето море
11:09 / 01.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета