ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Бакшишът може да стане задължителен за клиента и да се включи в касовия бон | ||||||
| ||||||
В момента при проверка в търговски обект, без значение какъв, собственикът се глобява много сериозно за всичко, което е над указаната по касовия апарат наличност. Търговецът се глобява за нещо, за което не е виновен. Така че най-добре е бакшишът да бъде записан в касовата бележка. В менюто трябва да бъде отразен, както е на Запад. А държавата да каже дали ще се облага, или си отива чисто при работника, настоя Алибегов. Според собственика на заведения тези пари не трябва да се облагат. Сега оставяш бакшиш, ако искаш, а в същото време законът го забранява - сервитьорът нарушава правилата за касовите наличности в момента, в който го получили. А е нелепо през 21-и век сервитьорът да отделя и крие бакшиша, който е получил, че ако дойде данъчен инспектор, да не глоби заведението, каза още той. В чужбина почти всички заведения са решили така проблема с бакшиша. Ако НАП приеме, че заради бакшиша може да има фиксирано разминаване в наличностите, ще остане свободата на клиента дали да даде бакшиш, или не. Ако влезе в бележката, той един вид става задължителен. Има си по начин софтуерно да се реши въпросът, ако приходната агенция реши да влиза в бележката, но да си остава за сервитьора, посочи още Алибегов. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Голяма банка предупреди своите клиенти
20:49 / 30.04.2024
Старата любов ръжда не хваща
10:26 / 30.04.2024
Нова любов пламна в Hell's kitchen
14:12 / 30.04.2024
Зрител: Владимир Зомбори спечели "Като две капки вода"
21:02 / 29.04.2024
Вижте с какви заплати в бруто "Кауфланд" примамва служители
20:09 / 29.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета