ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Ако ще пътувате по празниците, не се хващайте на реклами като "само сега" и "най-изгодно" | ||||||
| ||||||
"Не трябва да разчитаме на оферти в последната минута и е хубаво още отсега да си организираме всичко, защото така ще ни е по-спокойно, когато избираме и сравняваме предложенията. Също така няма да разчитаме на някакви допълнителни послания към тях – "Само сега!“, "Най-изгодно!“ и така нататък – неща, които, за да бъдат доказани, че са верни, изискват малко повече проучване от наша страна, което понякога не правим, предоверяваме се и оставаме излъгани.“, каза Габриела Руменова от "Ние, потребителите“. Експертът посочи най-честите нарушения, с които хората могат да се сблъскат по време на почивката си. "Понякога семейни хотели се рекламират като хотели, а в други случаи най-обикновени хотели се представят за спа обекти. Има специална наредба, в която е описано много подробно какви са изискванията към местата за настаняване, които ще се наричат спа и уелнес. Може да се стигне дотам, че в крайна сметка хората може да искат да отидат в този спа хотел, за да ползват определени услуги, тъй като очакват да ги има след като са били в други подобни хотели в миналото и такива услуги са били налични. И да платят тези пари, очаквайки да ги имат услугите, но след като отидат на място да разберат, че има само един басейн и това е всичко. Това не може да бъде спа хотел.“, обясни Руменова. Тя разкри, че се среща и нарушението обект да бъде представян с повече звезди отколкото реално притежава по удостоверение за категоризация: "Понякога се прави по следния начин и си е нелоялна търговска практика – когато се регистрира името на хотела то върви със символиката за броя звезди. Например, казва се "Хотел еди си колко звезди“ и отгоре има три звезди. А по удостоверение за категоризация има две звезди.“ "Добре е да се провери какви заведения можем да посетим – барове, ресторанти, както и звездите им. Не е лошо и да се прегледат онлайн менютата им, ако имат такива, за да можем да се ориентираме и за ценовите равнища“, смята Руменова. За да избегнем излишни рискове, от "Ние, потребителите“ препоръчват преди да направим резервация, да проверим в регистрите на страницата на Министерството на туризма: https://ntr.tourism.government.bg/ При нарушения потърпевшите да реагират, като първо се обърнат към търговците, а след това и към контролните органи. За нередности като невярна информация в офертите и непредоставяне на част от обещаните услуги, включително и във ваучерите, които се издават за настаняването правомощията са на Министерството на туризма и Комисията за защита на потребителите. Също и в случаите, при които се отиде на място и се окаже, че гостът не може да бъде настанен, защото нещо не е наред с резервацията му. При проблем с чистота туристите могат да сигнализират в съответните Регионални здравни инспекции. |
Още по темата: | общо новини по темата: 208 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/35 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Родена е на днешния ден през 1980 година в Смолян
08:51 / 30.10.2024
Арестуваха един от най-големите овцевъди
11:15 / 31.10.2024
Ето я годеницата на Виктор от "Биг брадър"
16:47 / 30.10.2024
Кралев от "Игри на волята" най-после си призна
13:12 / 30.10.2024
Забраниха стотици козметични продукти, откриха опасни вещества
19:54 / 30.10.2024
Само на 56 години почина Илхан Андай
17:19 / 30.10.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета