А1 се извини и предложи компенсация на засегнатите клиенти

Автор: Георги Кирилов
Коментари (0)
14:15 / 09.06.2021
15176
"На 8 юни вечерта два отделни инцидента - токов удар и пожар в електрическата мрежа в София, причиниха техническа авария, която засегна част от клиентите ни на домашен интернет и телевизия.

За съжаление тези инциденти предизвикаха временни прекъсвания на услугите в различни части на страната.

Компанията поднася своите извинения на засегнатите клиенти и им предлага 20% отстъпка от месечния им абонамент за интернет и телевизия. Компенсацията може да се заяви от 9 до 15 юни 2021 г." Това заявиха днес официално от оператора А1 във връзка с аварията, за която снощи Plovdiv24.bg ви информира своевременно.

Виж коментарите (0)

Още по темата (66):
15.12.2023 От DCC бесни на ГДБОП
29.11.2023 Голяма част от клиентите на DCC все още нямат телевизия
25.11.2023 Адвокат: Това остана от DCC!
25.11.2023 Пловдивчанка: 3 дни без интернет и телевизия. Жена изгуби работата си заради тях
24.11.2023 DCC проговориха за акцията, намекнаха за бухалки
24.11.2023 Пловдивски адвокат: Кой ще носи отговорност?
Още новини от Национални новини:
Задръстване на АМ "Тракия" заради катастрофа
Ето къде е единственото място в България, където Великден се поср...
Искри и една обидена в попфолка заради песента на нарязаната Дебо...
Помислете много добре: Кой е с предимство и защо?
Без реклами на хазарт в медиите, засега
Правилото 20-20-20 при работа на компютър


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).