
ЗАРЕЖДАНЕ...
60К грабна златото в Лас Вегас | ||||||
| ||||||
Наградите Stevie® се считат за едни от най-престижните отличия в сферата на продажбите и обслужването на клиенти, а също така са и организатори на елитните "International Business Awards", които припознават лидерите в световния бизнес. 60К беше номинирана за финалист в надпреварата за трета поредна година и премери сили в категориите: "Контактен център на годината" "Бек офис екип по обслужване на клиенти на годината" "Фронт лайн екип по обслужване на клиенти на годината" - с проект Томас Кук "Отдел по обслужване на клиенти на годината - Телекомуникации" - с проект Скай Повече от 100 члена на няколко специалиирани комитета от съдии определиха носителите на златни, сребърни и бронзови отличия измежду всички финалисти в последния кръг на оценяване. "Наградите Stevie® за продажби и обслужване на клиенти продължава да бъде една от най-бързо развиващите се международни програми", каза Майкъл Галагър, президент и основател на Наградите Stevie®. "Броят на номинации расте пропорционално с високото ниво, което тези номинации достигат. Поздравяваме всички тазгодишни победители и номинирани". 60К не за пръв път получава призове за дейността си. От основаването на компанията през 2008-ма година до сега, 60К има 23 награди, в това число и "Аутсорсър на годината" през 2013 година от Европейските награди за кол център и обслужване на клиенти. Тази година на бизнес наградите на "Форбс България", 60К спечели трето място в три категории, но достигна най-голям успех като грабна първа награда в състезанието за "Служител на годината" с един от Оперативните си мениджъри - Стефан Стояновски. Джон Гладуиш, Изпълнителен директор на 60К, коментира: "Тези постижения са невероятни и подсилват позицията ни на една от водещите компании в България, като добави - успехът ни се дължи на нашия мениджмънт екип и целия ни персонал, които работят неуморно, за да направят 60К това, което е сега. Изключително горд съм да заявя, че малка компания, действаща в България, се превръща в лидер в предоставянето на услуги на водещи световни компании." 60К стартира своята дейност по предоставяне на обслужване на клиенти по различни канали и на множество чужди езици през 2008-ма година и за 6 години нараства до 740 служители, като има планове да достигне до 1200 души персонал тази година в своите два центъра в София и Пловдив. |
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (13178) | 55% | ![]() |
Не (8198) | 34% | ![]() |
Не мога да преценя (2432) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg