Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Лъжат клиенти на Енергото, че ще им върнат надвзети суми за ток, ако предоставят банкова сметка
Автор: Пламена Николова 14:26 / 02.07.2020Коментари ()3977
©
Илюстрация
В Енерго-Про са постъпили сигнали от клиенти за получени имейли от името на компанията, които съобщават за "надвзети“ суми и приканват за споделяне на лична информация и последване на зловреден линк с цел възстановяване на сумите.

Енергийната компания, обслужваща Североизточна България, се разграничава от тези недобросъвестни опити за ощетяване на потребителите. Клиентите на компанията е необходимо да знаят, че при необходимост от възстановяване на суми ЕНЕРГО-ПРО ги приспада при издаване на фактурата за следващо плащане. Възстановяване на суми в брой или по банков път става само след изрично подадено заявление в Център за обслужване на клиенти или чрез имейл до service@energo-pro.bg, подписано с квалифициран електронен подпис. Компанията няма практика да изисква по имейл потвърждение на данни за банкови сметки или други с тази цел.

Фишинг атаките представляват изпращане на измамни имейли или други електронни съобщения, за да бъдат заблудени потребителите с цел получаване на техните конфиденциални данни. След като им бъде върната желаната информация, хакерите получават достъп до пароли и финансови услуги, използвани от предоставилите данните, като по този начин биха могли да откраднат пари, блокират акаунти, злоупотребят с профили.

При съмнения за достоверност на кореспонденция с описан подател ЕНЕРГО-ПРО и при други възникнали въпроси, компанията препоръчва клиентите да използват контактите на официалната интернет страница на компанията: https://energo-pro.bg/bg/kontakti.


Още новини от Национални новини:

https://www.plovdiv24.bg/novini/Bylgaria/Luzhat-klienti-na-Energoto-che-shte-im-vurnat-nadvzeti-sumi-za-tok-ako-predostavyat-bankova-smetka-980378
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.