Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Читателка описа цветисто изживяване на автогара в Пловдив
Автор: Екип Plovdiv24.bg 19:39 / 30.06.2020Коментари ()38754
С редакцията на  Plovdiv24.bg се свърза огорчена наша редовна читателка, която поиска да опише приключението, наречено "Да се прибереш вкъщи от автогара "Родопи", както тя го нарече. Даваме и думата:

"Живея в с. Първенец и използвам автобуса за с. Храбрино, който тръгва от автогара "Родопи". Дори няма да повдигам темата за разписанието на автобусите, което към днешна дата е толкова разредено, че дори не отговаря на празнично такова. Автобусът, с който се прибирам, принципно трябва да потегли в 17.40 от автогарата. В 17.30 се опитах да си взема билет от шофьора, а той обясни, че не продавал билети, и трябва да си купя от гише в автогарата.

Съгласих се и отидох на касите на автогарата, а там имаше опашка от около 25 човека. При налични 3 каси, работеше една-единствена, а часът, както вече споменах, беше твърде натоварен - точно времето, в което всички се прибират от работа. Наредих се чинно на опашката, а удоволствието ми бе допълнено от 30 градусовата жега в помещението - климатична инсталация със сигурност не работеше.

Докато чаках на опашка, шофьорът на автобуса, който обеща да изчака всички пътници, любезно обърна автобуса и потегли. В крайна сметка го хванах тичайки, а половината от хората, чакащи вече над 15-20 минути, си купиха билет, отново от шофьора. Значи можело.

Отвратена съм от безхаберието на оправата на автогарата, отношението им към хората и опасностите, на които подлагат ежедневно клиентите си в условията на световна пандемия. За съжаление ми се налага да ползвам услугите на въпросната автогара, но ви призовавам - ако имате възможност да не го правите, спестете си тези "приятни емоции"."

Екипът на Plovdiv24.bg се свърза с управителя на "Хеброс бус" Веселин Дошков за коментар по случая. Ето какво каза той:

"Инсталацията работи, но заради стъклата и високите температури вероятно не се усеща. Досега не се е случвало голямо струпване на хора, защото все още няма сериозно увеличение на пътниците. Предполагам, че се вадят карти за новия месец. Вярно е, билети се продават само на гише. Веднага ще проверя сигнала."



Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Chitatelka-opisa-cvetisto-izzhivyavane-na-avtogara-v-Plovdiv-979842
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.