Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Пловдивчанка не можа да повярва в какъв филм я вкараха от "Никеа"!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:54 / 07.03.2020Коментари ()34223
© Plovdiv24.bg
Пловдивчанка се свърза с Plovdiv24.bg, за да разкаже: "Здравейте! Казвам се Пенка Несторова и Ви пиша относно некоректното отношение от мебелна борса "Никеа".

На 25.10.2019 г. внесох капаро от 300 лева за поръчката на секции и холна маса. Преди да заплатя, попитах какъв е срокът за изпълнение. Отговориха ми, че секциите ще дойдат за две седмици, а масата е поръчкова, изработва се в Турция и за нея трябва да изчакам три месеца. Съгласих се, понеже тя не ми беше спешна колкото секциите.

Двете седмици минаха, без да получа каквото и да било обаждане от тяхна страна, затова отидох на място да попитам. Там ми отговориха, че е невъзможно някой от магазина да ми е казал срок две седмици, на всички поръчки срокът бил 3 месеца.

Тръгнах си огорчена за това, че лъжат по подобен начин клиентите си, но реших да изчакам трите месеца заради капарото. Когато наближи изтичането на този срок, започнах да им звъня, но никой не ми вдигна. Наложи се да го правя от чужди номера, за да ми вдигнат - всеки път ме въртяха с едни и същи обещания - "Другата седмица", "До края на месеца", "До 7-ми ще дойдат", а накрая след сума разправии ми заявиха, че не знаят дали ще дойдат след 5 дни, или 5 месеца.

Реших, че това беше краят и отидох да се откажа от поръчката и да си взема капарото. В магазина ми казаха, че в момента нямат пари и ме записаха в някакъв списък за връщане на капаро и ми дадоха дата 18.02.2020 г. с обещанието да ми се обадят предварително да потвърдят, понеже не съм от Пловдив. Обаждане от тях нямаше, когато звъннах отново от друг телефон, ми заявиха, че нямат пари и ще ми се обадят отново, когато имат в наличност.

На 28.02.2020 г. отидох отново в магазина и не мога да опиша колко арогантно, грубо, невъзпитано и нагло отношение срещнах от тяхна страна. Не знам името на госпожата, с която разговарях, понеже не носеше задължителния по закон бадж с името си и поста, който заема във фирмата. Провери хронологията на поръчката ми при тях и ми каза, че в момента нямат 300 лева в касата, имала само 20, които ми предложи. Каква наглост, каква подигравка!

Не само че не получих извинение за ситуацията, в която са ме поставили, но и се ядосват защо ходя да се разправям за капарото, то не зависило от тях (конкретно служителите). Попитах ги как така имат пари за реклама по радиото и в youtube, а нямат пари да върнат капарото на клиентите си. Отговорът беше вдигане на рамене с насмешка. "Елате утре". Попитах ги дали ми гарантират, че ако дойда на другия ден, ще си получа капарото, и отново чувам любимото им "Ще ви се обадим".

Заплаших ги, че ако не ми върнат капарото утре, ще пусна жалба до КЗП, при което въпросната дама с жест ми каза "Отивай още сега".  Наистина не мога да повярвам как може да има такова отношение към клиент при положение, че те са тези, които не изпълняват условията на договора ни. В отзивите на обекта в "Гугъл "има вълна от коментари с проблем като моя.

Не знам как тази фирма още съществува, не знам как имат пари да плащат заплати на персонала и не знам как продължават да мамят хората, без да има каквито и да било последствия. Четох, че даже на някои клиенти, които също ги заплашили с КЗП, продавачките предложили дори да ги упътят къде точно в града се намира.

Явно "Никеа" е над КЗП. И в такъв случай се питам как хора като мен да си получат капарото. Видях, че след сигнал във Вашата медия сте помогнали на жена с такъв проблем и Ви моля, съдействайте и на мен!"...

Медията ни е готова да даде трибуна и на засегнатата страна при желание от тяхна страна.


Още по темата: общо новини по темата: 6
31.03.2021 »
07.11.2019 »
05.11.2019 »
01.11.2019 »
31.10.2019 »
20.10.2019 »

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Plovdivchanka-ne-mozha-da-povyarva-v-kakuv-film-ya-vkaraha-ot-Nikea--942387
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.