Пловдив избра бира Perlenbacher за любим Lidl продукт | ||||||
| ||||||
Клиентите на Lidl в Пловдив имаха възможност да опитат продукти от четири продуктови категории и да гласуват за всеки от тях. В дегустациите участваха 12 продукта от собствени марки на Lidl, сред които млечни, колбаси, сладоледи и бира. Продуктите, които клиентите на веригата имаха възможност да опитат, са сред участвалите в мащабен вкусов тест, проведен за веригата от IPSOS България в началото на годината. В него са взели участие 4600 респондента, които са тествали 199 продукта от 24 собствени марки, а резултатите са изведени на база 19 900 получени оценки. Резултатите от теста в продуктови категории показват че 85% от българите одобряват вкуса на млечните продукти, собствени марки на Lidl, 81% одобряват вкуса на бирата, 92% одобряват вкуса на сладоледа, а 84% от българите одобряват вкуса на колбасите собствени марки. До месец ноември 2019, дегустации ще има във всички градове, в които има магазини от веригата, а допълнителна информация за най-големия вкусов тест на продукти, собствени марки на Lidl, както и за графика на дегустациите, можете да намерите на lidl.bg/kachestvo. |