Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Двама охранители на "Кауфланд" се отнесоха много гадно с клиент на магазина
Автор: Васил Динев 09:22 / 18.02.2019Коментари ()28854
© Google
"Добър ден, предоставям Ви сигнал към "Кауфланд" във връзка със ситуация, развила се в събота. В случай, че представлява интерес за редакцията Ви - моля публикувайте го (с или без редакторска намеса). Така започва сигналът на читател на Plovdiv24.bg, изпратен до нашата медия. Ето и цялата история: 

Това е сигналът към "Кауфланд", подаден в неделя сутринта:

"Името ми е Стоян Б. и бих искал да обърна внимание на изключително неприятна ситуация развила се вчера (събота, 16 февруари) в 17:00 часа в магазин Kaufland с адрес "Пещерско шосе" 36 в град Пловдив.

След като направих покупките и ги заплатих, на излизане от магазина бях спрян от охранител, който след бърз опит да се идентифицира с недотам представителна (замърсена) служебна карта на фирма "Боду" СОД, ме подкани за проверка в "стаичката“.

Попитах каква е тази стаичка и от какво е провокирана тази проверка, на което не ми беше даден ясен отговор, отново бях подканен да го придружа.

Отказах, като подчертах, че закупените от мен артикули и касовият бон за направените покупки се намират в количката и ако служителят желае, може да извърши каквото проверка иска на място.

В този момент втори служител на "Боду" СОД се присъедини към колегата си и с груб тон, който е недопустим за общуване с краен клиент, обясни (цитирам по памет): "Не се обяснявай. Влизай в стаичката за проверка“.

На въпросния господин обясних, че двамата нямат право да ме задържат, не са посочили причината за тази проверка, оказвам съдействие и ако желаят, мога да проверят касовия бон и направените от мен покупки на място. Казах също, че нямам никакво намерение да бъда воден в някаква стаичка, без да е ясна причината и правото на охранителната фирма за такива действия.

Вторият охранител повиши глас – направи още няколко груби забележки по мой адрес и в последствие двамата служители се отказаха да проведат проверката (за която към този момент още не можаха да дадат ясна причина).

Естествено подадох оплакване към дежурния управител – относно оплакването – управителят не можа да ми даде входящ номер на сигнала.

Моите въпроси към отговорния отдел на магазин Kaufland:

1. Допустимо ли е според Вас отношението на представителите на охранителната фирма в описаната ситуация?

2. Допустимо ли е да бъда подканян за отвеждане в помещение, за последващ обиск от представители на охранителна фирма, в случай, че оказвам съдействие – предоставям възможността за извършване на проверката на място?

3. Допустимо ли е представители на охранителната фирма да не носят баджовете за идентификация през цялото време, а да ги представят единствено при проверки?

4. Допустимо ли е да не бъде посочвана конкретната причина за проверка от тяхна страна?

Позволявам си и една препоръка – моля, имайте грижата и инструктирайте представителите на охранителна фирма, че външният вид (конкретно хигиената) на служебната  униформа, баджовете, както и езиковата култура при общуване с клиенти не са без значение. Колкото по-добре успеят да обяснят какво желаят и колкото по-представително изглеждат, толкова по-вероятно е да срещна разбиране в отсрещната страна".


Още по темата: общо новини по темата: 63
29.04.2024 »
06.01.2024 »
13.04.2023 »
17.03.2023 »
10.07.2022 »
27.06.2022 »
предишна страница [ 1/11 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Dvama-ohraniteli-na-Kaufland-se-otnesoha-mnogo-gadno-s-klient-na-magazina-850224
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.