Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
EVN осигурява денонощна телефонна връзка с Центъра за връзка с клиенти
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:21 / 27.11.2008Коментари ()1153
© Plovdiv24.bg
На денонощни сервизни телефони 0700 1 0007 за аварии и 0700 1 7777 за информация и справки, 29 висококвалифицирани и обучени специалисти при непрекъснат режим на работа са в помощ на клиентите на EVN. Те имат готовност да поемат до 4200 обаждания дневно от различен характер - аварии, информация за фактури, плащания, отчитане, както и други клиентски въпроси.

Специализираният телефонен номер 0700 1 0007 приема денонощно сигнали за аварии. При свързване с номера за аварии е възможно преди свързването със сътрудник от телефонния център клиентът да чуе кратък запис с информация относно вече известни засегнати населени места/райони. От EVN отправят молба клиентът да не затваря, а да изчака съобщението, за да може телефонната система да го свърже с оператор.

Обслужването в Центъра за връзка с клиентите се стреми да улесни максимално комуникацията с компанията. За функционалността на телефонния център се грижи специален софтуер, за който EVN е инвестирала 600 000 лева. Чрез него се разпределят и се пренасочват оптимално входящите обаждания в даден момент към всеки свободен сътрудник в телефонния център.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/EVN-osiguryava-denonoshtna-telefonna-vruzka-s-Centura-za-vruzka-s-klienti-67676
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.