Важен фактор за повишаване стандартите на комуникация с клиентите и тяхното обслужване е качеството на наличната клиентска информация в базите данни на дружеството. За тази цел от 1.09.2008 г. EVN Bulgaria започна да актуализира данните на всички свои клиенти. Кампанията е безплатна и ще продължи до 31.12.2008 г. От месец октомври в кампанията се включи и партньорът на електроразпределитеното дружество - Бъларски Пощи ЕАД. По този начин клиентите могат да попълват своите актуални данни както във всеки от 39-те КЕЦ (Клиентски Енергоцентрове) и касови салони на EVN Bulgaria, така и във всички клонове на Български Пощи.
Със започналата от 01.09.2008 г. кампания за актуализация на клиентските данни дружеството предоставя възможност до края на 2008 г. напълно безплатно за: • корекция на адрес за кореспонденция • корекция на адрес на обекта • смяна името на клиента.
От старта на проекта до момента от тази възможност са възползвали около 15 000 клиенти.
"За да са сигурни клиентите, че в бъдеще информацията ще достига навреме и винаги до тях, aпелираме клиентите да проверят данните, с които са регистрирани в нашата система", заявяват от EVN.
За целта е необходимо клиентите да разгледат своята последна платена фактура (фискален бон) за електроенергия. Ако има несъответствие в данните, клиентите могат да се възползват от безплатната промоция и да посетят най-близкия КЕЦ, най-близкия касов салон или пощенски клон. След изтичане на срока на кампанията стойността на услугата се заплаща.
|