Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Семейство с 9-месечно бебе в беда, EVN не отговаря!
Автор: Васил Динев 10:30 / 17.01.2016Коментари ()10820
©
EVN
3 адреса в Пловдив

6 коментара за EVN
Телефоните на EVN са изключени. За това съобщава бедстващ читател на Plovdiv24.bg:

"Здравейте, намирам се в с.Милево, общ. Садово, където съм със съпругата ми и 9-месечното ни бебе. От сутринта нямаме ток в следствие на силния снеговалеж, при което се опитваме да се свържем с ЕВН, за да изпратят екип да отстрани аварията.

Телефоните им обаче са изключени. Положението е сериозно, защото помпена станция в селото също е на ток, което означава, че когато нямаме ток, няма и вода. 

Пиша ви с молба за съдействие по някакъв начин, тъй като опитът показва, че след публикации в сайта ви отговорните институции/монополисти се задействат доста по-бързо в сравнение с времето, което им е необходимо, ако просто е подаден сигнал към тях.

Така или иначе, вече три часа при изключени телефони няма и как да подаде сигнал за аварията. Курортното в случая е, че ел. техник от селото вече е забелязал и локализиран точното място и причина за аварията, но въпреки това следва да чакаме екип на ЕВН да дойде, за да я отстрани, което за момента явно няма как да стане, защото ЕВН явно не желаят да получават повече сигнали за аварии. Поздрави, Георги Добранов".

Репортер на сайта се свърза с пресцентъра на ЕВН, откъдето увериха, че се работи по отстраняването на всички аварии в Пловдив и региона.


Още по темата: общо новини по темата: 238
07.02.2017 »
31.01.2017 »
29.01.2017 »
29.01.2017 »
29.01.2017 »
15.08.2016 »
предишна страница [ 1/40 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Semeistvo-s-9-mesechno-bebe-v-beda-EVN-ne-otgovarya-611144
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.