Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Дани Каназирева: Какъв е градският транспорт в Пловдив?
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:26 / 18.10.2015Коментари ()4667
©
Цените на картите бяха увеличени. В договорите за автобусните линии няма изисквания за висок екологичен клас. В много от автобусите липсва климатизация, няма условия за хора в неравностойно положение и майки с колички, а по някои линии се движат стари коли по над 20 години. Общината намали броя на автобусите и хората висят по спирките. Интервалите на повечето автобуси в определени периоди са разтегнати до повече от 15-20 минути. Все още има цели квартали с неуреден градски транспорт. Маршрутите се одобряват от мнозинството в Общински съвет, без допитване до хората, без проучване на отделните райони. Миналия мандат беше съсипано и единственото за времето си транспортно дружество в общината - "Градски транспорт". Дружеството беше приватизирано от общински съветник на БСП и с благословията на кмета тогава, Пловдив изгуби поредните 90 декара, автобусите и тролейбусите бяха предадени за скрап, тролейбусната мрежа и в момента продължава да се разпада.

Дани Каназирева и "Съюз за Пловдив": Решенията ни:

 

  1. Подобряване на градската транспортна схема след подробен и обективен анализ.

  2. Проучване на пътникопотока и идентификация на зоните, в които автобусите са недостатъчни или изобщо ги няма.

  3. Увеличаване на броя на автобусите с предимство в часовете, когато ученици и работещи отиват или се прибират от училище или работа.

  4. Повече часове работа за градския транспорт - от по-рано сутрин до по-късно вечер.

  5. Преференциални пакети на по-ниска цена "една карта-няколко линии" за работещите пловдивчани.

  6. Намаляване на цената на месечната карта за пенсионери на възраст над 67 години от 16 лв. на 8 лв. Това е цената на картите в София за възрастните хора. Вярваме, че и възрастните хора в Пловдив заслужават поне това.

  7. Прекратяване на договорите за старите автобуси, въвеждане на задължителна климатизация в автобусите и условия за хора с увреждания. Допълване в договорите на изисквания за минимален екологичен клас евро 4.

  8. Строг контрол в спазването на разписанията.

  9. Създаване на т.нар. "зелени вълни", съобразяване на светофарните уредби със спецификата на района с цел регулиране на трафика.

 

 



Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Dani-Kanazireva-Kakuv-e-gradskiyat-transport-v-Plovdiv-590274
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.