Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Читател: Няма безплатен престой!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 14:40 / 01.01.2015Коментари ()9343
© Plovdiv24.bg
Читател на Plovdiv24.bg сигнализира за некоректно отношение в навечерието на коледните празници. За какво точно става дума?

Здравейте! На 23 декември спрях автомобила си на подземния паркинг на "Гранда", на няколко места (включително и на билета за паркинг) пишеше "60 минути безплатен престой", но не се оказа точно така. 

В прикачения файл ясно се вижда, че съм влязъл в 12:47 ч. и съм напуснал към 13:00 ч., защото тогава е издадена касовата бележка от машината, на която се наложи да платя, защото при опит да напусна паркинга 13 минути след като напазарувах от "Лекси", ми изписа, че имам неплатена сума. 

Предупредете читателите Ви на какви тарикати се правят от фирма "Алекс Трейд 2010 ЕООД" и как се опитват да лъжат техните клиенти. Поздрави и Весели празници на екипа ви.


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Chitatel-Nyama-bezplaten-prestoi-533630
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.