Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Пловдивчанка: Бързо ти прибират парите, а после?
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:25 / 23.07.2014Коментари ()8039
©
Сигнал за некоректен търговец в Пловдив изпрати до Plovdiv24.bg разочарована пловдивчанка. Ето какво й се е случило в града под тепетата наскоро:

Здравейте! Пиша Ви относно некоректен търговец на територията на гр.Пловдив. На 12 юли 2014 г. е закупена детска лятна количка от магазин "Хиполенд" в мол "Пловдив". На 20 юли /9 дни по-късно/ предно дясно колело се разпада.

Веднага е написан мейл до централата в София, понеже в сайта им не е посочен мейл за конкретния магазин. Отговориха ми, че трябва да посетя магазина и да предявя рекламация. В понеделник отидохме до магазина, приеха рекламацията, но казаха, че срокът е 30 дни за сервиз.

Поискахме да ни върнат парите или да ни я заменят, но категорично отказаха това да се случи и предложиха оборотна зимна количка.

Тази оборотна количка беше много ползвана и по никакъв начин не можаха да ми докажат, че е дезинфекцирана и още как с температури на въздуха в Пловдив над 33-34 градуса да си сложа детето в зимна количка, и то без да могат да ми покажат как е почистена?

Възмутена съм как бързо ти прибират парите, а като излезе проблем /в случая дефект/, ние сме посредници и нищо не можем да направим.

Оставиха ни да си тръгнем без количка с дете на ръце и без даже да ни върнат парите. Този продукт според мен е опасен за ползване от деца.

Допълнение от 24.07.2014 г., 19:23ч.:


Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Plovdivchanka-Burzo-ti-pribirat-parite-a-posle-505261
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.