Вашето име  
 Вашият e-mail адрес  
 Име на получателя  
 E-mail на получателя  
Читател сигнализира за арогантен служител на ОП "Синя зона"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:00 / 03.05.2014Коментари ()8210
© Plovdiv24.bg
За арогантен служител на ОП "Синя зона" сигнализира читател на Plovdiv24.bg. Публикуваме мнението му без никаква редакторска намеса:

Пиша до редакцията на вашият сайт с една-едничка цел - да се оплача, да споделя поредното си разочарование. На 23 април следобед около 16,30 часа на улица "Ангел Кънчев" (зад "Четвъртък пазара") паркирам автомобила си в "синя зона", слизам от колата и както винаги започвам да се оглеждам и да чакам представител на съответното звено. Виждам човека със синята униформа и продължавам търпеливо да чакам няколко минути, докато той измине разстоянието от 10 метра и ме забележи. 

След известно време господинът идва и аз културно му подавам монетата от 1 лев и чакам своя билет. Чакането продължава... Напълно непритеснен и незаинтересован, служителят на "Синя зона" дълго време търси билетчетата си, след това перфоратора си (времето наброява около 10 минути вече). След като приготви нужните му атрибути, с изключително арогантен тон ме пита колко е часът, защото нямал часовник. 

Как работят тези хора, ако нямат часовници? Тук вече търпението ми се изчерпа и го помолих да побърза, защото нямам време и бързам. Арогантността му ескалира... С вече не само троснат тон, а и с огромна доза заяждане, съответният господин, стискайки единият ми лев в ръка, ме изкомандори, "като много бързам, да си пусна SMS", сочейки табелата с номера. 

Е, търпението ми видимо свърши. Задодох въпрос на господина, т.нар. служител на "Синя зона", не е ли това неговата работа?! С което, изглежда, го засегнах, защото сещате се, последваха обичайните, заучени фрази на българина: "Ти на началник ли ми се правиш?", "Ти знаеш ли аз кой съм?", "Ти на мене ли?" и т.н. 

С привидно спокойствие и добро възпитание помолих господина да ми върне единия лев, за да отида другаде да паркирам. Може би така го предизвиках още повече, защото започнаха заплахите: "Ще ти запиша номера! Няма да се отървеш така!" и т.н. 

Не пропуснах да отговоря, като го попитах за телефон на директора на "Синя зона", за да подам оплакване. Е отговорът беше още по-цветущ и неподходящ за цитиране. 

Аз не смятам да търпя подобно отношение. Видимото размотаване и бавене, и увъртане, всеки от вас, на когото се налага да ползва често "синя зона", знае за какво е, с цел да не си поискаш билета, единственият гарант, че си платил и че автомобилът ти няма да бъде вдигнат с паяк или закопчан със скоба. 

За мен подобно арогантно отношение, изнудване, псуване и заплашване са недопустими, грозни и стряскащи! Обадих се на телефона на ОП "Синя зона" и направих опит да се свържа с директора... е резултат, досещате се, нямаше, за това пиша във вашата редакция, тук резултат винаги има!


Още по темата: общо новини по темата: 265
21.04.2024 »
16.04.2024 »
01.04.2024 »
10.01.2024 »
05.10.2023 »
28.08.2023 »
предишна страница [ 1/45 ] следващата страница

Още новини от Новини от Пловдив:

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Chitatel-signalizira-za-aroganten-sluzhitel-na-OP-Sinya-zona-492156
Copyright © Plovdiv24.bg. Всички права запазени.